امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
خبرگزاری تصویری ایران پرس؛
خبرگزاری تصویری ایران پرس؛

ماندگاری آرمان فلسطین با نامگذاری روز جهانی قدس

مشاهده ۱۸۲
۱۴۰۳/۰۱/۰۸- ۰۸:۱۲
تعداد بازدید:182

رئیس مرکز حقوق بشر بحرین بر نقش مهم روز جهانی قدس در زنده نگه‌داشتن آرمان فلسطین تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «باقر درویش» در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایران‌پرس در بیروت درباره اهمیت روز جهانی قدس تصریح کرد: امام خمینی (ره) با ابتکار روز جهانی قدس، اهمیت مساله فلسطین را ماندگار کردند و نتیجه آن نمایش تعهد و حمایت‌های مردمی از فلسطین و قدس است.

رئیس مرکز حقوق بشر بحرین افزود: تداوم مسیر امام خمینی (ره) توسط آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، اعتقاد و تعهد عمیق ایشان به آرمان فلسطین را در گفتار و عمل به‌خوبی نشان می‌دهد.   

باقر درویش با بیان اینکه عادی‌سازی روابط برخی اعراب با رژیم صهیونیستی چالش جدی برای مسئله فلسطین است گفت: تعهد ایران به مساله فلسطین مانع انحراف نگاه مردم و دولت‌های اسلامی‌به آرمان فلسطین می‌شود.

وی همچنین افزود: روز جهانی قدس به زنده نگه‌داشتن موضوع فلسطین و گسترش آگاهی مردم منطقه عربی و اسلامی‌برای حمایت از فلسطینیان کمک کرده است.

این فعال حقوق بشر بحرینی با بیان اینکه روز جهانی قدس باید فراتر از یک روز باشد و به رویه‌ای مستمر و پایدار در تعهد به آرمان فلسطین تبدیل شود گفت: دفاع و حمایت از فلسطین و مخالفت با عادی‌سازی روابط، مسئولیت همه امت عربی و اسلامی است.  

 

 

امتیاز شما