امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
در گزارش خبرگزاری تصویری ایران پرس؛
در گزارش خبرگزاری تصویری ایران پرس؛

تجمع حامیان فلسطین مقابل سفارت آمریکا در نیجریه

مشاهده ۱۳۴
۱۴۰۲/۱۲/۲۲- ۱۲:۲۳
تعداد بازدید:134

جوانان نیجریه‌ای با هدف اعلام همبستگی با مردم مظلوم باریکه‌غزه و همچنین محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در قتل‌عام فلسطینیان مقابل سفارت آمریکا در ابوجا تجمع کردند.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جوانان نیجریه عصر دوشنبه برای محکومیت نسل‌کشی اسرائیل در باریکه‌غزه و حمایت‌های سیاسی و نظامی آمریکا از رژیم صهیونیستی به خیابان‌های ابوجا آمدند و خود را به سفارت آمریکا رساندند.

جوانان پسر و دختر نیجریه‌ای با تجمع مقابل سفارت آمریکا در ابوجا، دست‌نوشته‌هایی در دست داشتند که روی آنان نوشته بود: «آمریکا نسل‌کشی فلسطینیان در غزه را متوقف کند».

تجمع‌کنندگان مقابل سفارت آمریکا در ابوجا، شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «حاضریم برای دفاع از فلسطین بمیریم» و «آمریکا جنایتکار است» سردادند.

جوانان نیجریه‌ای در پایان تجمع خود مقابل سفارت آمریکا در ابوجا، پرچم‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا را به آتش کشیدند تا خشم خود را از جنایت‌های این رژیم در باریکه‌غزه به نمایش بگذارند. 

"عبدالله موسی"، یکی از رهبران برگزاری تظاهرات و تجمع ضد اسرائیلی و آمریکایی در ابوجا  گفت: همه از حمایت و پشتیبانی آمریکا و انگلیس از رژیم اسرائیل آگاه هستند و به این رژیم برای کشتار فلسطینیان در غزه سلاح می‌دهند. 

این فعال نیجریه‌ای حامی مردم فلسطین تاکید کرد: آمریکا با حمایت سیاسی و نظامی از رژیم اسرائیل، نقش مستقیمی در کشتار زنان، کودکان و مردان فلسطینی در باریکه‌غزه دارد.

https://farsi.iranpress.com/تجمع-حامیان-فلسطین-مقابل-سفارت-آمریکا-در-نیجریه

 

امتیاز شما