امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مهدوی مهر خبر داد:
مهدوی مهر خبر داد:

داوری 250 اثر در بخش آگهی و تبلیغات تلویزیونی جام‎جم

مشاهده ۴۹۲
۱۳۹۷/۱۱/۲۴- ۱۴:۱۳
تعداد بازدید:492

دبیر کمیسیون آگهی‌ها و تبلیغات تلویزیونی گفت: ما از همه شرکت‎های تبلیغاتی فعال اعم از دولتی و خصوصی برای شرکت در این دوره دعوت کردیم البته آثار ارسالی می‌بایست استانداردهای مدنظر ما را لحاظ می‌کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عباس مهدوی مهر، دبیر کمیسیون آگهی‌ها و تبلیغات تلویزیونی جشنواره جام‎جم با اشاره به اهمیت این کمیسیون گفت: امسال بعد از حدود 12 سال شاهد فراخوان برای دریافت آثار در حوزه تبلیغات و آگهی‌ها هستیم و دلیل این مسئله نیز آن است که در دنیای امروز آگهی‌ها همانند یک رسانه عمل می‌کنند و نقش بسزایی در جهت دهی به افکار عمومی دارد.

او درباره ترکیب داوران این دوره از کمیسیون اظهار داشت: محمود محمدیان، محمدرحیم اسفیدانی، سعید نبویان، سعید سبحانی، مازیار حبیبی‌نیا، پویا بادکوبه و پریسا پورشانی در این دوره از جشنواره جام‎جم به داوری آثار رسیده در بخش آگهی و تبلیغات تلویزیونی می‎پردازند.

مهدوی‎مهر تصریح کرد: طی بخش نامه اعلامی ما به شرکت‎های تبلیغاتی، آثار در حوزه‌های تیزر تلویزیونی، رادیویی و زیرنویس امکان شرکت در این دوره از جشنواره را داشتند.

دبیر کمیسیون آگهی‌ها و تبلیغات تلویزیونی جشنواره جام‎جم بیان داشت: چند روزی است که فرآیند داوری روی آثار انجام می‌شود تا بتوانیم در زمان مقرر آثار برگزیده این دوره را انتخاب کنیم.

او درباره بخش‎های مختلف این دوره از بخش آگهی و تبلیغات جشنواره جام‌جم گفت: بهترین آثار آگهی تلویزیونی، رادیویی، فرهنگی ـ مذهبی، ایده، تاثیرگذاری، شعر و موسیقی، متن و شعار تبلیغاتی، کارگردان، تصویربردار، صدابردار و صداگذار، طراح صحنه و لباس، سناریو، تدوین، گریم، بازیگر زن و بازیگر مرد، ارزیابی و داوری می‎شود.

مهدوی مهر در پایان خاطر نشان کرد: ما از همه شرکت‎های تبلیغاتی فعال اعم از دولتی و خصوصی برای شرکت در این دوره از مسابقه دعوت کردیم و هیچ گونه منعی برای شرکت ها وجود نداشته است، البته آثار ارسالی می‌بایست استانداردهای مدنظر ما را لحاظ می‌کردند تا امکان شرکت آثارشان فراهم می‌شد.

امتیاز شما