دبیر کمیسیون آگهیها و تبلیغات تلویزیونی گفت: ما از همه شرکتهای تبلیغاتی فعال اعم از دولتی و خصوصی برای شرکت در این دوره دعوت کردیم البته آثار ارسالی میبایست استانداردهای مدنظر ما را لحاظ میکردند.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عباس مهدوی مهر، دبیر کمیسیون آگهیها و تبلیغات تلویزیونی جشنواره جامجم با اشاره به اهمیت این کمیسیون گفت: امسال بعد از حدود 12 سال شاهد فراخوان برای دریافت آثار در حوزه تبلیغات و آگهیها هستیم و دلیل این مسئله نیز آن است که در دنیای امروز آگهیها همانند یک رسانه عمل میکنند و نقش بسزایی در جهت دهی به افکار عمومی دارد.
او درباره ترکیب داوران این دوره از کمیسیون اظهار داشت: محمود محمدیان، محمدرحیم اسفیدانی، سعید نبویان، سعید سبحانی، مازیار حبیبینیا، پویا بادکوبه و پریسا پورشانی در این دوره از جشنواره جامجم به داوری آثار رسیده در بخش آگهی و تبلیغات تلویزیونی میپردازند.
مهدویمهر تصریح کرد: طی بخش نامه اعلامی ما به شرکتهای تبلیغاتی، آثار در حوزههای تیزر تلویزیونی، رادیویی و زیرنویس امکان شرکت در این دوره از جشنواره را داشتند.
دبیر کمیسیون آگهیها و تبلیغات تلویزیونی جشنواره جامجم بیان داشت: چند روزی است که فرآیند داوری روی آثار انجام میشود تا بتوانیم در زمان مقرر آثار برگزیده این دوره را انتخاب کنیم.
او درباره بخشهای مختلف این دوره از بخش آگهی و تبلیغات جشنواره جامجم گفت: بهترین آثار آگهی تلویزیونی، رادیویی، فرهنگی ـ مذهبی، ایده، تاثیرگذاری، شعر و موسیقی، متن و شعار تبلیغاتی، کارگردان، تصویربردار، صدابردار و صداگذار، طراح صحنه و لباس، سناریو، تدوین، گریم، بازیگر زن و بازیگر مرد، ارزیابی و داوری میشود.
مهدوی مهر در پایان خاطر نشان کرد: ما از همه شرکتهای تبلیغاتی فعال اعم از دولتی و خصوصی برای شرکت در این دوره از مسابقه دعوت کردیم و هیچ گونه منعی برای شرکت ها وجود نداشته است، البته آثار ارسالی میبایست استانداردهای مدنظر ما را لحاظ میکردند تا امکان شرکت آثارشان فراهم میشد.