امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سالروز تاسیس شبکه؛
سالروز تاسیس شبکه؛

العالم؛ رسانه ای که صدای فلسطین را به گوش جهانیان می رساند

مشاهده ۱۰۱
۱۴۰۲/۱۲/۲۱- ۱۵:۴۵

21 سال از عمر شبکه العالم می‌گذرد و این عدد صرفا یک تاریخ نیست بلکه سالها تلاش و زحمت برای انعکاس صدای مظلومان و محاصره شدگان غزه است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، خبرنگار شبکه‌ خبری تلویزیونی بین‌المللی العالم در غزه در سالروز تاسیس این شبکه (21 اسفند ماه 1381/ 12 مارس) گزارش داد، رژیم صهیونیستی و همدستانش تلاش کردند صدای شبکه خبری تلویزیونی العالم،که صدای مظلومیت فلسطینیان را منعکس می‌کند، خفه کنند و اراده ما را در هم بشکنند.

از طریق شبکه‌های ماهواره ای به ما حمله کردند اما شبکه العالم به رغم همه توطئه‌ها با زحمت پرسنل و گوینده‌هایش به کار خود ادامه می دهد.

ما طی 21 سال گذشته پیوسته تلاش کرده ایم تا صدای فلسطین، بلند باشد.

در طول مدت فعالیت شبکه خبری تلویزیونی العالم، ده‌ها هزار گزارش و بخش های خبری به طور مداوم، جنایات رژیم صهیونیستی را در بیش از 6 جنگ منعکس کرده اند.

به رغم همه مشکلات، ایستاده ایم تا صدای فلسطین را به گوش آزادگان جهان برسانیم و این رسالت همچنان ادامه دارد.

العالم رسانه ای است که بیش از 20 سال فعالیت کرده است و در این مدت مشکلات بسیاری را از سرگذرانده اما روی پای خود ایستاد و هرگز تسلیم نشده است.

العالم صدایی است که ماند و خواهد ماند؛ رسانه ای که صدای فلسطین را به گوش جهانیان می رساند.

 پس از حادثه 11 سپتامبر و با متمرکز شدن قدرتهای بزرگ در منطقه خاورمیانه ضرورت بهره‌گیری ایران از قدرت نرم و دیپلماسی رسانه‌ ای افزایش یافت. انتقال نوع نگاه و زاویه دید ایران به جهان، پوشش اخبار جهان اسلام بر اساس نگاه جدید و تحلیل متفاوت که بتواند واقعیت های جهان اسلام را برای کشورهای اسلامی و در مرحله بعدی مخاطبان جهانی آشکار سازد و همچنین مقابله با جریان انحصاری خبری غرب، سبب شد اندیشه تأسیس شبکه العالم محقق شود.

https://fa.alalam.ir/news/6825463/العالم؛-رسانه-ای-که-صدای-فلسطین-را-به-گوش-جهانیان-می-رساند-فیلم

امتیاز شما