امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

کتاب زندگی شهید آقایی پور در «سیم وزر» رادیو فرهنگ بررسی می‌شود

مشاهده ۷۱
۱۴۰۲/۱۲/۲۱- ۰۸:۰۹

برنامه «سیم و زر» رادیو فرهنگ امروز دوشنبه ۲۱ اسفند در گفت‌وگو با نویسنده کتاب «سفیر ما در بهشت» این اثر را معرفی و بررسی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه این هفته «سیم و زر» رادیو فرهنگ «امین خرمی» به عنوان کارشناس مجری برای معرفی و نقد و بررسی کتاب سفیر ما در بهشت نوشتهٔ حبیبه آقایی پور و ویراستهٔ فهیمه اسماعیلی با نویسنده این ‌کتاب گفتگو می‌کند. این کتاب را نشر شهید کاظمی منتشر کرده و روایتی مستند از زندگی شهید محمدرحیم آقایی‌پور است.

آقایی‌پور، تلاش کرده تا در هر فصل، از یک زاویه دید به شهید نگاه کند. فصل اول بابا نفسی، بیشتر روایت بین پدر و ۴ فرزندش است و به خوبی این رابطه پر از محبت را به تصویر کشیده. در آقای لقمان، روش‌های خاص و جذاب و جالب شهید در نوع تربیت و بیان برخی مسائل مهم به اطرافیانش بیان شده و آقای فرزند، روایت شهید از زبان مادرش است. آقایی‌پور در فصل چهارم کتاب یعنی آقای عاشق، سراغ مادرشان رفته تا ایشان از دید همسرش بیان کند.

برنامه «سیم و زر» که ویژه نقد کتاب است، با تهیه‌کنندگی فریده گودرزی و گویندگی فاطمه اسحاق تبار و‌اجرای کارشناسی امین خرمی دوشنبه‌ها ساعت ۱۲ و۳۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

امتیاز شما