امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

«استفن کوری» به شبکه ورزش پیوست

مشاهده ۱۱۸
۱۴۰۲/۱۲/۲۰- ۱۰:۴۳

مستند «استفن کوری کوچک شمرده شده» با گویندگی ۲۶ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مستند ورزشی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه ورزش سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند بهروز علیمحمدی و صدابردار آن سهیل عابدی است. رضا آفتابی، دانیال الیاسی، ناهید امیریان، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، فاطمه صبا، نغمه عزیزی پور، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، ملیکا ملک نیا، علی منانی، علی همت مومیوند، بهمن‌هاشمی، صنم نکواقبال، نازنین یاری و بهروز علی محمدی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.
این مستند داستان رشد و موفقیت استفن کوری، از یک بسکتبالیست کوچک در یک کالج کوچک، تا تبدیل شدن به یک فوق ستاره بزرگ NBA را روایت می‌کند.

مستند همان طور که از نام آن پیداست در مورد یکی از مشهورترین بسکتبالیست های دنیاست و راهی که درنوردید تا به ورزشکاری مطرح تبدیل شد و در نتیجه می تواند برای علاقه مندان به ورزش بسکتبال جذابیت های خاص خود را داشته باشد.

شبکه‌ی ورزش، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

امتیاز شما