امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

«دردسرهای مارتا جین» شبکه امید را گرفتار می‌کند؟

مشاهده ۳۶۰
۱۴۰۲/۱۲/۱۵- ۱۲:۴۶

فیلم سینمایی «دردسرهای مارتا جین» با گویندگی ۳۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سینمایی در گونه انیمیشن و ماجراجویی محصول فرانسه و دانمارک در سال ۲۰۲۰ قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی انیمیشن ناهید امیریان و صدابردار آن سعید عابدی است. رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، کریم بیانی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، امیر حکیمی، سیما رستگاران، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، سحر صحامیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، حسن کاخی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، علی منانی، علی منصوری راد، امیر منوچهری، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی و ناهید امیریان صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این فیلم داستان دختری به نام «مارتا جین» را روایت می‌کند که برای اثبات بی‌گناهی خود مجبور است سفری پرماجرا را در پیش بگیرد.
فیلم، داستان رسیدن به بلوغ و مواجهه با مشکلات و تسلیم نشدن در برابر آنهاست و به همین خاطر می تواند برای مخاطب کودک جنبه انگیزشی و آموزشی داشته باشد. سبک انیمیشن فیلم که بسیار یادآور نقاشی‌های امپرسیونیستی و پساامپرسیونیستی فرانسه در قرن نوزدهم به ویژه آثار پل گوگن است در نوع خود بسیار ویژه بوده و آن را به اثری متفاوت تبدیل کرده است. فیلم برنده و نامزد 19 جایزه از جشنواره‌ها و جوایز سینمایی مختلف مانند سزار و آنی شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی امید، برای مخاطبان پخش شود.

امتیاز شما