امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی نماینده ولی‌فقیه و استاندار خوزستان از صداوسیمای خوزستان

مشاهده ۱۰۱
۱۴۰۲/۱۲/۱۵- ۰۸:۳۲

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار خوزستان با صدور پیامی مشترک از تلاش های صداوسیمای خوزستان در برگزاری انتخابات باشکوه یازدهم اسفند قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان از صداوسیمای خوزستان برای برگزاری انتخابات پرشکوه یازدهم اسفند  در استان تشکر کرد.

در این بخشی از این پیام آمده است: حماسه حضور شگرف و شورانگیز مردم خوزستان در انتخابات، برگ زرین دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود و ولایتمداری و تعهد این هم‌وطنان غیور را به اثبات رساند و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساخت.

در ادامه پیام نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان آمده است: به ضرس قاطع می‌توان گفت که بصیرت و آگاهی مردم در خلق حماسه حضور، به رغم تحریم‌ها و تهدیدات بیعتی دوباره با آرمان‌های رفیع بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری بود که مُنجر به شکست مفتضحانه کمپین ضدمشارکت معاندینی شد که در تلاش بودند با دسیسه‌ها و ترفند‌ها و توطئه‌های مختلف، سدی بر سیل خروشان اراده مردم برای مشارکت در انتخابات باشند.

نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان در ادامه این پیام افزوده اند: بی تردید، پیروز واقعی این رویداد ثمین و سرنوشت ساز، ملت بزرگ ایران اسلامی است که به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی‌با اقتدار و ایمان به سمت صندوق‌های رای آمدند و مردم سالاری دینی را به رُخ جهانیان کشاندند.

در پایان این پیام آمده است: با عرض تبریک به منتخبین مردم در این دوره از انتخابات، از آحاد مردم خوزستان و کلیه عوامل برگزاری انتخابات در خوزستان اعم از ستاد انتخابات استان، ستاد امنیت انتخابات استان، فرمانداران، بخشداران، هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی سراسر استان، اعضای محترم شورای تأمین استان و شهرستان‌ها، اعضای شعب اخذ رأی، مأموران امنیت انتخابات، ناظران، بازرسان، صدا و سیمای مرکز استان و رسانه‌ها، دستگاه‌های خدماتی، امدادی، بهداشتی، درمانی و تمامی‌کسانی که در اجرای انتخابات در بستر سلامت و امنیت تلاش کردند قدردانی نموده و از پروردگار منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری فرزانه و مردم غیور و همیشه در صحنه را مسئلت داریم.

 

 

 

 

امتیاز شما