امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه یک سیما همگام با مردم برای انتخاباتی آگاهانه

مشاهده ۱۵۸
۱۴۰۲/۱۲/۰۹- ۱۳:۰۶

شبکه یک سیما در راستای انتخاب آگاهانه مخاطبان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی‌برنامه‌هایی به روی آنتن برده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شرح برنامه‌ها بدین ترتیب است:

پوشش روز انتخابات: 

برنامه‌های روز انتخابات در حسینیه امام خمینی (ره) به تهیه کنندگی سید فرشاد حسینی، نماز جمعه به تهیه کنندگی کمالی، مسجد ابوذر و وزارت کشور به تهیه کنندگی علی سوادکوهی، در سه بخش ساعت 7:30 الی 14، ساعت 16:30 الی 18 و ساعت 19 الی 21 از شبکه یک پخش می‌شود.

ایران عزیز:

ویژه برنامه انتخاباتی که هر روز ساعت 12:45 روی آنتن می رود و پنجشنبه این هفته نیز ساعت 16:15 پخش خواهد شد.

کتاب قانون:

رئالتی شو انتخاباتی با بازسازی فضای کلی مجلس و چالش بین شرکت کنندگان در نقش نمایندگان کمیسیون‌های مجلس به تهیه کنندگی حسین نیرومند و کارگردانی سعید ابوطالب هر شب ساعت 19 روی آنتن می رود.

موشن گرافی «دو فوریت»:

بیان قوانین مجلس شورای اسلامی‌که درجهت بهترشدن رفاه و آسایش مردم به تصویب رسیده است به تهیه کنندگی امیرموسیوند در فواصل مختلف کنداکتور پخش می‌شود.

«صبح بخیر ایران»:

روایت رسمی از آخرین وضعیت و اخبار انتخابات در استان‌ها و روایت مردمی از انتخابات، برقراری ارتباطات هدفمند در برنامه و ارتباط با استان‌ها، دریافت آخرین اخبار توسط مسوول ستاد انتخابات هر استان، بیان روایت مردمی انتخابات کنشگران محلی، صیانت از صندوق، خاطره از انتخابات در برنامه شنبه تا پنجشنبه ساعت 6:30 پخش می‌شود.

«ایران امروز»:

برنامه ای ژورنالیستی با موضوع و رویکرد انتخابات که شنبه تا چهارشنبه ساعت 18 روی آنتن می رود.

«سیمای خانواده»:

این برنامه بانوان را به عنوان منادی انتخابات و خانواده را به عنوان یکی از گروه‌های مرجع می داند و روایتی دارد از زنان فعال و کنشگر در عرصه انتخابات از ابتدای انقلاب تا کنون، و همچنین دعوت مادران و زنان برای کنشگری در انتخابات در قالب آیتم، گفتگو، معرفی سوژه‌های دراماتیک. «سیمای خانواده» شنبه تا پنجشنبه ساعت 11:15 روی آنتن شبکه یک می رود.

«جریان»:

این برنامه با جهت دادن برنامه به موضوع انتخابات و طراحی مناظره در برنامه با حضور روشنفکران و حوزه دانشگاهی روزهای زوج ساعت 20 پخش می‌شود.

«ثریا»:

بررسی مسائل اصلی و راهبردی کشور با حضور کارشناسان و مسوولان دولت و مجلس شورای اسلامی، بررسی چالش ها و مسائل روز کشور و نقش مصوبات و قوانین مجلس شورای اسلامی از جمله اهداف این برنامه است که یکشنبه‌ها و سه شنبه‌ها ساعت 23:15 پخش می‌شود.

«امام امت»:

گزیده ای از بیانات و سخنرانی‌های حضرت امام (ره) با موضوعات مرتبط به مجلس شورای اسلامی هر روز قبل از خبر 14 روی آنتن می رود.

امتیاز شما