امروز دوشنبه  ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

چهارمحال و بختیاری پیشرو در پوشش کانال های انتخاباتی

مشاهده ۱۷۳
۱۴۰۲/۱۲/۰۷- ۰۸:۳۴

مدیرکل صداوسیمای چهارمحال و بختیاری در نشست با فعالان فضای مجازی و رسانه، از 90 درصدی پوشش کانال های انتخاباتی در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در نشست فعالان فضای مجازی و رسانه ای استان با مدیرکل صدا و سیما، سیدمحسن حسینی ضمن تبریک عید بزرگ نیمه شعبان، انتخابات، فرایند برگزاری و نتایج آن را بزرگترین رسانه عنوان کرد و افزود: صدا و سیما متناسب با تغییراتی که در قانون روی داد و برای نخستین بار در امر انتخابات، برخلاف گذشته که فقط در خصوص مشارکت انجام وظیفه می نمود، امسال در امر تبلیغات وارد عرصه شده است.

مدیرکل در ادامه گفت: 4 کانال انتخاباتی در استان راه اندازی شده که فایل های تبلیغاتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و مناظرات نامزدها که از هر ۴ حوزه انتخاباتی، 7 مناظره دو ساعته ضبط شده است، از این طریق در اختیار مردم استان قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: همچنین زیر ساخت های لازم برای بارگذاری فایل های نامزدها در قالب سخنرانی، کلیپ، نوشته و دیدگاه، در صفحه تلوبیون فراهم گردیده و عموم مردم بدون هیچ هزینه ای می توانند برنامه‌ها را دانلود و تماشا کنند و اینها همه موجب تقویت شور انتخاباتی خواهند شد.

مدیرکل صدا و سیما از پخش روزانه برنامه هر نامزد در سه نوبت اشاره کرد و گفت: در فرصت باقی مانده سعی خواهد شد با رعایت عدالت رسانه ای چندین مناظره از ۴ حوزه انتخاباتی، در شبکه استانی جهان بین نیز پخش شود.

حسینی شناخت کافی و انتخاب اصلح را از ویژگی‌های مؤثر مناظره‌ها دانست و افزود: برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای خبرگان هم از طریق سیما و صدای شبکه جهان بین در ساعت های مختلف در حال پخش است تا مخاطبان بتوانند در زمان‌هایی که امکان دارند آنها را رصد کنند.

مدیر کل صدا و سیمای استان گفت: کانال های انتخاباتی در چهار حوزه، 90 درصد استان را زیر پوشش قرار داده و خوشبختانه چهارمحال و بختیاری جزء استان‌های پیشرو در این زمینه است.

گفتنی است در پایان این نشست، مدیرکل صدا و سیمای استان به سؤالات حاضرین در این جلسه هم پاسخ داد.

امتیاز شما