امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

«کار خونه» این هفته به میزبانی بانویی کارآفرین از استان زنجان

مشاهده ۲۱۱
۱۴۰۲/۱۲/۰۲- ۱۳:۲۲

برنامه «کار خونه» این هفته با حضور بانویی تلاشگر از استان زنجان، پنجشنبه 3 اسفند حوالی ساعت 19:45 روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، 

این قسمت از برنامه «کار خونه» روایت داستان زندگی پر فراز و نشیب «لیلا طارمچی»، اهل استان زنجان است. خانم طارمچی کارآفرین در حیطه میناکاری و فیروزه کوبی روی سفال است که توانسته با توجه به ظرفیت‌ها و فضاهای موجود در زادگاهش، باعث ایجاد اشتغال‌زایی برای خود، اعضای خانواده اش و همچنین صد نفر در کار میناکاری و صد نفر دیگر در حیطه فیروزه کوبی روی سفال شود.

این بانو تاکنون به بیش از دوهزار نفر در اصفهان، زنجان، خرمدره و... ، هنرش را آموزش داده است که اکثر آنها مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، زنان بی سرپرست و بدسرپرست بوده اند. در این قسمت از مستند، «روح الله صالحی» (مدیرکل کمیته امداد استان زنجان) ضمن بازدید از طرح اشتغالزایی خانم طارمچی، درباره بررسی راهکارهای ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی توسط کمیته امداد صحبت می‌کنند.

هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگیست که به عنوان کسب و کار در جهت ایجاد درآمد در خانواده نقش مهمی ایفا می‌کنند.

مستند «کار خونه» کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی، کارگردانی رضا داستانی و با مدیریت هماهنگی آزاده بهرامی‌که قسمت هفتم از فصل سوم آن پنجشنبه 3 اسفند حوالی ساعت 19:45 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما