امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

جلوه‌گری «زیبایی‌های قاره آمریکا» در شبکه مستند

مشاهده ۱۴۲
۱۴۰۲/۱۲/۰۲- ۱۰:۵۴

مستند «زیبایی‌های قاره آمریکا» با گویندگی ۷ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مستند در گونه مستند، ماجراجویی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه مستند سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند اکبر منانی است. رضا آفتابی، لادن سلطان پناه، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، علی منانی، صنم نکواقبال و اکبر منانی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

روایت این مستند بر روی محیط زیست و حیات وحش غنی و متنوع آمریکا تمرکز دارد. سرزمینی که به دلیل در برداشتن انواع زیست بوم‌ها، زیبایی‌ها و تنوع زیستی فراوانی را در خود جا داده است. با این وجود، تمام جانوران ساکن در آمریکا، باید بهای سکونت و بقای خود در این سرزمین‌های بی رحم و شگفت انگیز را بدهند، زیرا جغرافیای منحصر به فرد آمریکا فصل‌ها را به تصرف خود درآورده و با تمام توان، ساکنان خود را مورد آزمایش قرار می‌دهد. در چنین مکانی، تنها سرسخت‌ترین موجودات مانند خرس گریزلی و بلندپروازترین‌شان مانند عقاب سرسفید می‌توانند دوام آورده و طبیعت را تسلیم اراده خود برای زنده ماندن کنند.

این مجموعه مستند شش قسمتی تنوع و غنای جهان حیات وحش را به تصویر کشیده و به واسطه ی فیلمبرداری جذاب آن صحنه‌هایی نفس گیر و تماشایی از جهان حیات وحش خلق کرده است که می تواند برای دوستداران مستندهای حیات وحش بسیار جذاب باشد.

شبکه‌ی مستند، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

امتیاز شما