امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن و سرور صداوسیمای گیلان در ایام میلاد منجی عالم بشریت

مشاهده ۱۲۷
۱۴۰۲/۱۲/۰۲- ۱۰:۲۲

صداوسیمای گیلان میلاد منجی عالم بشریت،؛ حضرت مهدی (عج) را جشن می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد امام عصر و الزمان، حضرت مهدی موعود (عج) برنامه‌های متنوعی تهیه و تدارک دیده است.

معاونت صدا دو ویژه برنامه « شم به راه» به تهیه کنندگی حجت الاسلام محمدزاده و «بهار جان» به تهیه کنندگی امین جعفرزاده را به ترتیب در دو نوبت صبح و عصر روز یکشنبه 6 اسفند پخش می‌کند. ارتباط با اماکن قدسه، گفتگوی با کارشناس مذهبی، گفتگو با هنرمندان ، حضور شاعر ، پاسخ به شبهات مهدوی ، پخش موسیقی و مولودی خوانی و گزارش از جشنهای میلاد در استان از جمله بخشهای این ویژه برنامه‌ها است.

معاونت سیمای گیلان ویژه برنامه‌های «هشتگ باران» به تهیه کنندگی رحمان قاسمی،«ماه پنهان» به تهیه کنندگی نامدار و جشن مردمی و رونمایی از سرود سلام فرمانده3با عنوان «فرمانده مهدی» در شهرستان لنگرود به تهیه کنندگی صادق میرزایی را در دست تهیه دارد. «هشتگ باران» شب میلاد حضرت مهدی(عج)  به مدت60 دقیقه، «ماه پنهان» در شهرستان رودسر در عصر روز یکشنبه 6 اسفند و «جشن مردمی و رونمایی از سرود سلام فرمانده 3 در لنگرود» با حضور مردم و مسوولین این شهر در شب میلاد از شبکه باران پخش می‌شود. گفتگو با هنرمندان، اجرای خوانندگان، استندآپ کمدی، مولودی خوانی ، گفتگو با کارشناسان مذهبی از جمله بخشهای متنوع این برنامه‌ها می‌باشد.

معاونت خبر برای تولید یک گزارش ویژه خبری با موضوع انتظار در نیمه شعبان، تولید گزارش های خبری این روز در سراسر استان، پوشش و پخش برنامه‌ها و جشن‌های روز نیمه شعبان در سراسر استان و ارسال آن به شبکه‌های سراسری، تولید محتوا با موضوع نیمه شعبان در فضای مجازی و تهیه یک گفتگوی ویژه خبری در خصوص وظایف مسلمانان جهان در زمان انتظار فرج برنامه ریزی کرده است.

معاونت فضای مجازی نیز با تولید و انتشار 5 عدد پوستر با عنوان انتظار و آشنایی با ظهور، 2 عدد اینفوگرافی  اعمال نیمه شعبان، 1 ویدئو کلیپ  « منتظران چه کارهایی باید انجام دهند»،7 استوری موشن«بخشی از اشعار بزرگان در خصوص انتظار» و معرفی  برنامه‌های تولیدی مرکز در فضای مجازی و سایت به طور ویژه به نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عج) می‌پردازد.

 

 

امتیاز شما