امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

«غواصی» هیجان‌انگیز دو خواهر در شبکه تهران

مشاهده ۲۳۳
۱۴۰۲/۱۲/۰۱- ۱۵:۲۷

فیلم سینمایی «غواصی» با گویندگی ۲ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سینمایی در گونه ماجراجویی، درام و هیجانی محصول آلمان در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.
مدیر دوبله این سینمایی زهره شکوفنده و صدابرداری این اثر به عهده فرشید فرجی بوده است. نسرین کوچک خانی و زهره شکوفنده این کار را دوبله کرده اند.
این فیلم درباره دو خواهر است که برای غواصی به دریا می‌روند. یکی از آنها زیر سنگی گیر می‌افتد و خواهر دیگر تلاش می‌کند او را نجات دهد و در ‌نهایت آن دو نجات می‌یابند.
لوکیشن دریا و اینکه بخش زیادی از فیلم زیر آب می‌گذرد فی النفسه به فیلم جذابیت بخشیده است. داستان هم پر از تعلیق و هیجان است و مخاطب را با خود همراه می‌کند. ساخت و بازی‌های خوب فیلم هم مکمل این ویژگی‌هاست تا در نهایت فیلمی سرگرم کننده برای علاقه مندان به فیلم های مهیج شکل بگیرد.
شبکه‌ی تهران، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

امتیاز شما