امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

محیا اسناوندی مجری برنامه بهار زندگی شد

مشاهده ۱۸۶
۱۴۰۲/۱۲/۰۱- ۰۹:۲۵

به مناسبت روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر (ع) ویژه برنامه ای با نام بهار زندگی با اجرای محیا اسناوندی تهیه و روانه آنتن می‌شود.

به  گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سهیلا باقری، تهیه کننده برنامه بهار زندگی در این باره توضیح می دهد: با توجه به جایگاه ویژه جوانان در توسعه همه جانبه کشور نیاز است تا روز جوان و هفته جوان را گرامی‌بداریم تا جایگاه جوانان و اهمیت آن‌ها در نظام اسلامی‌برای همه تبیین شود. به همین دلیل ما ویژه برنامه بهار زندگی را روانه آنتن می‌کنیم. این برنامه روز چهارشنبه دوم اسفند ساعت 10 و 30 دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.

در بخش کارشناسی برنامه به معرفی حضرت علی اکبر و شناخت ویژگی‌های ایشان می‌پردازیم.

وی ادامه می دهد: مجریان برنامه محیا اسناوندی و امین ضیایی هستند. برنامه شامل چند آیتم است. در آیتم پیرشی جوون با زبان طنزو همراه با ترانه به دغدغه‌های جوانان اختصاص دارد. همچنین در آیتم بر مدار علم افتخار دستاوردهای علمی جوانان در حوزه سلامت را مورد بررسی قرار می دهیم. قصد داریم در این آیتم یکی از جوانان دانشمند را معرفی کنیم.

باقری با اشاره به دیگر آیتم های برنامه بهار زندگی تاکید می‌کند: در آیتم جوان ایرانی به نقش جوانان در حفظ مرز و بوم چه در عرصه‌های نظامی و چه علمی و فرهنگی می‌پردازیم، چرا که جوانان نقش مهمی در مسیر پیشرفت و توسعه کشور دارند.

در برنامه نگاهی به تفاوت های نسل گذشته و الان خواهیم داشت. مسئولیت پذیری جوانان، استقلال مالی شان و ... از دیگر محورهایی است که در برنامه بهار زندگی به آنها خواهیم پرداخت.

 

 

امتیاز شما