امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
دیدار دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا-اقیانوسیه با معاون برون مرزی رسانه ملی؛
دیدار دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا-اقیانوسیه با معاون برون مرزی رسانه ملی؛

گسترش همکاری‌های معاونت برون مرزی و اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا-اقیانوسیه

مشاهده ۱۶۲
۱۴۰۲/۱۱/۲۹- ۱۷:۱۳
تعداد بازدید:162

احمد ندیم، دبیر کل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا-اقیانوسیه (ABU) از شبکه پرس تی وی معاونت برون مرزی صداوسیما بازدید و با احمد نوروزی معاون برون مرزی گفت‌وگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی مرزی رسانه ملی، در ابتدای این دیدار، احمد نوروزی معاون برون مرزی صداوسیما ضمن تشریح عملکرد شبکه‌های پرس تی وی، هیسپان تی وی و آی فیلم، آینده اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا-اقیانوسیه (ABU) را امید بخش توصیف کرد و افزود: معاونت برون مرزی صداوسیما آمادگی کامل دارد تا در همه حوزه‌های رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی روابط خود را با ABU توسعه دهد.

احمد ندیم نیز در این دیدار، ضمن ابراز تمایل و آمادگی برای گسترش همکاری‌ها با صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: یکی از حوزه‌های همکاری در آینده می تواند بخش محتوا باشد چراکه مخاطب به دنبال محتواست و کیفیت محتوا نیز برای جذب و نگهداشت مخاطب بسیار حائز اهمیت است.

دبیر کل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا-اقیانوسیه پیش از دیدار با معاون برون مرزی صداوسیما، از بخش های مختلف شبکه انگلیسی زبان پرس تی وی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تهیه، تولید و پخش محتوا در این شبکه بین المللی قرار گرفت.

امتیاز شما