امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

برگزاری آئین قرعه کشی پخش تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری در گیلان

مشاهده ۱۹۷
۱۴۰۲/۱۱/۲۴- ۱۱:۱۷

قرعه کشی پخش تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان گیلان با حضور اعضاء ستاد انتخابات و نمایندگان نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مدیرکل صدا و سیمای گیلان و معاونین آن در رسانه استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر ربانی مدیرکل صداوسیمای استان با اشاره به تلاش های رسانه ملی  و استانی در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات گفت: صداوسیما برنامه‌های متنوعی را برای تبیین اهمیت انتخابات تولید کرده که یکی از آنها، راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی و ضبط برنامه‌های تبلیغی انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است.

وی با بیان اینکه صداوسیما به منظور پرداختن به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری برنامه‌های  تبلیغی کاندیداهای خبرگان را از شبکه استانی پخش خواهد کرد تبیین اهمیت حضور و مشارکت همه جانبه مردم در تعیین سرنوشت خود را از ماموریت‌های مهم رسانه ملی دانست و گفت: عرصه مشارکت حداکثری و رقابت سالم دو ماموریت مهم رسانه است.

مدیرکل صداوسیمای گیلان در ادامه در خصوص قرعه کشی و پخش برنامه‌های تبلیغی نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری اظهار داشت: زمان پخش تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری پس از قرعه کشی در شبکه باران از روز چهارشنبه 25 بهمن آغاز و نهم اسفند پایان می یابد . وی ادامه داد: هر نامزد یک برنامه تلویزیونی هجده دقیقه ای خواهد داشت که در رادیو نیز پخش می‌شود.

در ضبط برنامه‌های تبلیغی انتخابات خبرگان رهبری 5 نفر از کاندیداها شرکت کردند و پس از برگزاری آیین قرعه کشی ترتیب پخش برنامه‌های هر یک از نامزدها تعیین شد. ساعات پخش تبلیغات نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری در سیمای گیلان به ترتیب: 11:30، 17:30، 19:30، 21، 23:25 و در صدای گیلان به ترتیب: 9:40، 11:30،17:30، 20:25و 22:30 می‌باشد.در پایان هریک ازنمایندگان نامزدهای خبرگان پیشنهادات و نظرات خود را در خصوص پخش برنامه‌ها اعلام کردند.

برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شش نامزد با یکدیگر رقابت می‌کنند.

امتیاز شما