امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
خبرگزاری ایران پرس در گفت و گو با وزیر خارجه یمن؛
خبرگزاری ایران پرس در گفت و گو با وزیر خارجه یمن؛

جهان ‌اسلام به ایران افتخار می‌کند

مشاهده ۱۰۲
۱۴۰۲/۱۱/۲۴- ۱۱:۰۹
تعداد بازدید:102

وزیر امور خارجه دولت شورای ‌عالی سیاسی یمن بر پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها به واسطه انقلاب اسلامی تاکید کرد.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، "هشام شرف عبدالله" در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سفارت ایران در صنعا گفت، انقلاب‌اسلامی سبب پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های اقتصادی، علمی، سیاسی و نظامی‌شده است. 

 وزیر امور خارجه دولت شورای‌عالی سیاسی یمن اظهار کرد؛ برجسته‌ترین برآیند انقلاب اسلامی، ظهور یک ابرقدرت به نام جمهوری اسلامی ایران در منطقه است و جهان اسلام به کشوری مانند ایران افتخار می‌کند.

«هشام شرف عبدالله» با بیان اینکه با پیروزی انقلاب‌اسلامی، ایران به کشوری با نفود در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل شد گفت: انقلاب‌اسلامی حامی واقعی و زنده‌ نگه‌داشتن آرمان و نام فلسطین در جهان است.

«حزام الأسد»، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن هم با بیان اینکه تاثیرهای انقلاب‌اسلامی ایران منطقه‌ای و جهانی است تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران موضوع فلسطین به مساله اصلی در منطقه و جهان تبدیل شد.

«علی القحوم»، دیگر عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران تاج و تخت ستمگران را در سطح ملی، منطقه‌ای و جهانی به لرزه درآورد و سبب خوشحالی مردم کشورهای عربی و اسلامی‌شد.

این عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن افزود: اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و نهضت بزرگ و اسلامی ایشان ثابت کرد، مردم آزاده اراده کنند، می‌توانند هر کاری انجام دهند.  

 مراسم بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران عصر دوشنبه با حضور مقام‌های ارشد دولت و جنبش انصارلله یمن در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در صنعاء برگزار شد.

https://farsi.iranpress.com/وزیر-خارجه-یمن--جهان--اسلام-به-ایران-افتخار-می-کند

امتیاز شما