امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

مردم دارالولایه و مهرپرور مهریز میهمان شبکه یزد

مشاهده ۸۴
۱۴۰۲/۱۱/۲۴- ۱۰:۲۳

هنرمندان، ورزشکاران، فرهیختگان و چهره‌های انقلابی شهرستان مهریز در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ویژه برنامه " خیابان قیام " به شبکه یزد آمدند .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  در ابتدای برنامه سید حسین مهروکیلی از خوانندگان سنتی خوان قطعه ای زیبا از ایران را اجرا کرد. سپس گفتگویی با منیره سادات کمالیان هنرمند نقاش که تصویری از مقام معظم رهبری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را طرح می‌کرد ، انجام شد.

در قسمت راوی انقلاب علی جماشی یکی از فعالان دوران انقلاب به بیان خاطرات خود و جریانات سیاسی آن زمان درشهرستان مهریز پرداخت و گفت : در حال حاضر ایران مردم خوب و قدرشناسی دارد و مسئولین باید برای رفع گرفتاری و مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند.

دکتر مهدی زارع دکترای حشره شناسی از نخبگان محیط زیستی شهرستان مهریز و از  پژوهشگران برتر کشور درحوزه محیط زیست گفت: محیط زیست استان دارای گونه‌های متنوع جانوری و گیاهی خوبی است و ما نیاز داریم که مردم به ما کمک کنند و محیط زیست استان محافظت کنند .

مسلم زارع استندآپ کمدین شهرستان مهریز داستانی جذاب و طنز گونه از حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن اجرا کرد .

دربخش بعدی "خیابان قیام " میزبان گروه سرود پسران "مصباح " به سرپرستی ابوالفضل بهاری بود. رضا زارع خواننده شهرستان مهریز قطعه ای زیبا در رابطه با ایران اجرا کرد .

دکتر دهقان فرماندار شهرستان مهریز با تبریک فرارسیدن 45 سالگی انقلاب گفت : ما در دهه فجر توسعه بیمارستان فاطمه الزهرا ، تکمیل ساختمان مرکز بهداشت شهرستان ، در نهضت ملی مسکن 174 مسکن با حضور ریاست جمهوری در سال گذشته تحویل شده  -  262 مسکن نیمه ساز و در حال تکمیل و بالغ بر 1000 قطعه زمین به افرادی که زمین درخواست کرده بودند ، گازرسانی و مرمت معابر و لوله‌های آب رسانی روستایی  و همچنین پروژه آب رسانی به روستاهای مزارع شور مهریز را داشتیم  و یک پروژه مهم ملی که افتتاح و بهره برداری از معدن سرب و روی مهدی آباد است با حضور ریاست محترم جمهور را پیش رو داریم.

عوامل برنامه عبارتند از:

تهیه کننده و کارگردان: ابوالقاسم ابوترابی

مجری: صادق خواجه ای

دستیار تهیه: فاطمه دهقان منشادی

منشی صحنه: حسین عقیلی

سی.جی: مصطفی صالحی

تصویربرداران: محمد دهقانی ، محمد رضا زارع ، حسین زارع

صدابردار: سید جواد حسینی پور

دستیاران صدا و تصویر: حامد زیبا کلام ، محمد علی فلاح نیا و رضا ذوالفقاری

عوامل پخش سیما :

تهیه کننده: ابوالفضل دهقانیزاده

کارگردان و ناظر پخش: سمیه کریمی

صدابردار: علی رنجبر

فنی: مهناز مقیمی ، اسماعیل احمدی

امتیاز شما