امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی روشهای فروش صنایع دستی و محصولات فرهنگی در «پیشران»

مشاهده ۸۶
۱۴۰۲/۱۱/۲۴- ۰۸:۱۲

برنامه پیشران امروز سه شنبه ۲۴ بهمن با بخش های مختلف کارشناسی به اقتصاد فرهنگی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «پیشران»، پادمان اقتصاد فرهنگ است که سه شنبه‌ها به تهیه کنندگی مریم قاسمی‌ با محوریت تبیین شاخص های فرهنگی شعار سال به معرفی تولیدکنندگان کالاهای فرهنگی و هنری، آموزش فروش و ویژند محصوِات فرهنگی و هنری اختصاص دارد.

این هفته در این برنامه به موضوعاتی چون؛ «روشهای فروش محصولات فرهنگی»،« اهمیت بازارهای الکترونیکی در فروش محصولات فرهنگی و صنایع دستی» و.... پرداخته می‌شود. بخش پیشخوان برنامه به روش های فروش صنایع دستی و محصولات فرهنگی هنری (طراحی سایت و فروش در سایت) اختصاص دارد. در بخشی دیگر با عنوان «پیشرو» فروش و بازاریابی تخصصی کتاب در گفتگو با دکتر مجید مجیدی، مدرس و مشاور فروش و بازاریابی و استاد دانشگاه بیان می‌شود. این‌برنامه بخشی با عنوان «پیشتاز» دارد که بخشی آموزشی است و امروز درباره تقسیم بندی بازار هدف در فروش محصولات فرهنگی هنری در گفتگو با مهندس علیرضا رضایی، مشاور فروش و کارآفرینی و استاد دانشگاه مطالبی بیان می‌شود.

گفتنی است برنامه «پیشران» به تهیه کنندگی «مریم قاسمی» ساعت ۱۲و ۳۰ دقیقه سه شنبه‌ها از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما