امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
از خبرگزاری تصویری ایران پرس ؛
از خبرگزاری تصویری ایران پرس ؛

جشن سالگرد پیروزی انقلاب‌ اسلامی ایران در غنا

مشاهده ۷۹
۱۴۰۲/۱۱/۲۳- ۰۹:۵۱

جشن چهل‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به‌ میزبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در هتل «تانگ» آکرا، پایتخت غنا و با حضور دیپلمات‌های خارجی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سفیران آفریقای‌جنوبی، ژاپن، هند، چین، روسیه، لبنان، عربستان‌سعودی، سوریه، ترکیه در آکرا، و دیگر دیپلمات‌ها و مقام‌های دولت غنا، جمعه‌ شب در جشن چهل‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور داشتند و در شادی ملت و دولت ایران شریک شدند.

«بیژن گرامی»، سفیر ایران در غنا با قدردانی از سفیران و دیپلمات های خارجی مقیم آکرا برای حضور در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال ایران در همه ابعاد به‌عنوان اصل عزت ملی محقق شد.

سفیر ایران در غنا تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بدون وابستگی به قدرت‌های خارجی، محور ثبات، امنیت و تحولات مثبت در منطقه است.  

«بیژن گرامی» خاطرنشان کرد: ملت و دولت ایران با وجود توطئه‌های دشمنان ازجمله فشار حداکثری، جنگ اقتصادی و جنگ رسانه‌ای و ترکیبی توانسته است به مسیر رو به پیشرفت خود در بخش‌های مختلف صنعت، پزشکی، کشاورزی و فناوری ادامه دهد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در غنا همچنین به اولویت‌های سیاست خارجی ایران اشاره کرد و گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دیگر ملت‌های آزاده در اولویت سیاست خارجی ایران قرار دارد.

https://farsi.iranpress.com/دهه-فجر--جشن-سالگرد-پیروزی-انقلاب-اسلامی-ایران-در-غنا

امتیاز شما