امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

راه اندازی شبکه‌های انتخاباتی اقدامی در راستای تقویت عدالت تبلیغاتی

مشاهده ۱۲۲
۱۴۰۲/۱۱/۲۳- ۰۹:۱۳

مدیر کل صدا و سیمای گلستان ظرفیت ایجاد شده از طرف رسانه ملی در زمینه راه اندازی شبکه‌های انتخاباتی را اقدامی‌ با هدف تقویت عدالت تبلیغاتی دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رسول شکری نیا در مراسم افتتاح شبکه‌های انتخاباتی رسانه ملی که با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور انجام شد گفت: رسانه ملی از همه ظرفیت‌های خود برای تقویت راهبرد‌های اعلام شده از طرف مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات (رسام) بویژه موضوع مشارکت استفاده کرده است.
شکری نیا افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده ضبط مناظره‌های نامزد‌های انتخابات از شنبه آغاز شده است.
مدیر کل صداوسیمای گلستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت : روز ۲۲ بهمن مهم‌ترین روز و مناسبت ملی کشور است و انعکاس حضور حماسی مردم در راهپیمایی این روز، در اولویت نخست برنامه سازان ماست و بر همین اساس، در رسانه استانی در بخش‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی تمهیدات گسترده‌ای برای به نمایش گذاشتن حضور مردم در نظر گرفته شده است.

سهم گلستان از شبکه‌های انتخاباتی ۶ شبکه تلویزیونی به تعداد ۶ حوزه انتخابیه در استان گلستان است که به صورت رسمی‌ با حضور وبیناری رئیس جمهور افتتاح شد.

شبکه حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا هیرکان نام دارد، آبشاران نام شبکه حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان است، شبکه قابوس متعلق به گنبدکاووس، کبودوال برای علی آباد کتول، خلیج گرگان نام شبکه حوزه انتخابیه غرب گلستان و شهرستانهای کردکوی، بندرگز،گمیشان و بندر ترکمن و نگارستان هم نام شبکه انتخابیه مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه است.

نامزدهای انتخابات مجلس همزمان با آغاز رسمی تبلیغات می توانند از فرصت معرفی خود در این شبکه‌ها بهره مند شوند.

تصاویر

امتیاز شما