امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

طنین فریاد مرگ بر آمریکا از جای جای خوزستان سرزمین مقاومت

مشاهده ۱۳۳
۱۴۰۲/۱۱/۲۲- ۱۲:۴۰

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با شرکت حماسی مردم انقلابی در سراسر خوزستان سرزمین مقاومت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با آغاز راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف خوزستان، اقشار مختلف این خطه در حمایت از انقلاب اسلامی‌به خیابان آمدند.
در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم انقلابی شهر‌های مختلف خوزستان بار دیگر به صحنه آمدند تا ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب را گرامی‌بدارند.

اقشار مختلف مردم اهواز که از ساعات اولیه در میدان مولوی این شهر تجمع کردند و به طرف خیابان سلمان فارسی (نادری) و سپس به سمت چهار راه آبادان این شهر حرکت کردند.قشر‌های مختلف مردم از پیر و جوان، ورزشکاران، دانشگاهیان، کارمندان، کارگران، طلاب و مسئولان دستگاه‌های مختلف در این راهپیمایی باشکوه حضور یافتند تا در سالگرد پیروزی انقلاب بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

حضور کودکان و نوجوانان که دست نوشته‌ها و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند و در کنار قشر‌های مختلف همچون اقوام عرب، لر، بختیاری در راهپیمایی اهواز چشمگیر بود.
راهپیمایان با سر دادن شعار‌هایی نظیر "ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است" و " استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" بر پایبندی خود به اصول انقلاب اسلامی‌که امام راحل پایه گذار آن بود، تاکید کردند.
کودکان و خردسالان شیرخوار در آغوش پدر و مادر از صحنه‌های به یادمانی راهپیمایی ۲۲بهمن اهواز است.
مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ما و سازش هرگز، مطیع امر رهبریم، سپاه قلب تپنده ملت است، تا آخر ایستاده ایم، نهضت ادامه دارد، همه آمدیم، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا از شعار‌های راهپیمایی کنندگان اهوازی بود.

راهپیمایان همچنین با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر ضد ولایت فقیه از میدان مولوی، ابتدای خیابان سلمان فارسی تا چهار راه آبادان راهپیمایی کردند.

 

امتیاز شما