امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
«هاشتاغ» در شبکه العالم رصد می‌کند؛
«هاشتاغ» در شبکه العالم رصد می‌کند؛

اعتراف آمریکا به شکست ارتش اشغالگر صهیونیستی در غزه

مشاهده ۱۳۳
۱۴۰۲/۱۱/۲۱- ۱۴:۵۴
تعداد بازدید:133

واکنش ها به اعتراف آمریکا به شکست ارتش اشغالگر قدس در غزه در شبکه‌های اجتماعی عربی در «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، گزارش ارسالی به اعضای کنگره مبنی بر شکست ارتش رژیم اسرائیل در غزه در شبکه‌های اجتماعی عربی بازتاب گسترده ای داشته که در این برنامه از «هاشتاغ» بررسی می‌شود.

در این خصوص همچنین بیان خواهد شد؛ مشاور امنیت ملی جوبایدن، رئیس جمهور آمریکا، به اشتباهات واشنگتن در جنگ غزه و گام های اشتباه دولت آمریکا اعتراف کرده است.

در این گزارش نتیجه گیری شده که ارتش اشغالگر صهیونیستی نتوانسته به اهداف خود در جنگ غزه دست یابد و مقاومت فلسطین همچنان از توانایی بالایی برخوردار است.

ناتوانی و آشفتگی ذهنی جوبایدن و اشتباهات مکرر وی در سخنرانی‌هایش، موضوع دیگری است که با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی عربی روبه رو شده است.

بی اعتمادی دو سوم آمریکایی‌ها به توانایی‌های ذهنی بایدن و اشاره به سخنان وی در مورد دیدار با فرانسوا میتران رئیس جمهور سابق فرانسه که سال ها پیش درگذشته و نیز دیدار با هلموت کهل صدراعظم آلمان، که در سال 2017 درگذشته، مطرح و مورد تمسخر مخالفان سیاسی وی تبدیل شده است.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی، سردبیری حسین الموسوی و اجرای محمد العامری، 21بهمن ماه از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

https://www.alalam.ir

امتیاز شما