امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک شبکه تهران به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص)

مشاهده ۱۶۵
۱۴۰۲/۱۱/۱۸- ۱۱:۳۱

شبکه تهران به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) ویژه ‌برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در جشن مبعث پیامبر اکرم (ص) ویژه برنامه «طهرون تهران» میزبان مجید ناطقیان از قدیمی‌های منطقه شمیران و تکیه حصار بوعلی خواهد بود و اقوام ایرانی در قالب گروه‌های موسیقی به اجرای برنامه می‌پردازند. این برنامه ساعت 21 روی آنتن خواهد رفت.

همچنین ویژه ‌برنامه سالروز پیروزی انقلاب اسلامیِ «طهرون تهران» نیز که شنبه و در شب ۲۲ بهمن با اجرای مهبد قناعت ‌پیشه روی آنتن می‌رود، از کمال‌الدین شاهرخ "عکاس دوران انقلاب" میزبانی می‌کند.

«سدره» برنامه معارفی شبکه تهران جمعه ساعت 15 دقیقه بامداد به مناسبت عید نبوت حضرت محمد مصطفی (ص) از کربلای معلی روانه آنتن خواهد شد و با حضور ذاکران اهل بیت (ع) و کارشناسان مذهبی به بیان سیره و زندگی خاتم‌الانبیاء (ص) خواهد پرداخت.

همچنین برنامه‌های «سلام تهران» و «به خانه برمی‌گردیم» به ترتیب ساعت 8 صبح و 16:30 با حضور مهمانان ویژه و دعوت از هنرمندان و خوانندگان مختلف عید مبعث را جشن می‌گیرند.

سینمایی «پاستا ریونی» ساعت 13:30 از دیگر تدارکات این شبکه است که پنجشنبه 19 بهمن‌ماه روانه آنتن می‌شود و پخش شبکه تهران نیز با تهیه موسیقی تصویر های عیدانه این روز با شکوه را جشن می‌گیرد.

امتیاز شما