امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

داریوش ارجمند: امام علی(ع) جایگاه ویژه‌ای در زندگی ایرانیان دارد

مشاهده ۱۳۶
۱۴۰۲/۱۱/۰۷- ۰۹:۱۳

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: امیرالمومنین در زندگی همه ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد و شما در نهج‌البلاغه می‌توانید جواب هر سوالی را بگیرید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «بگو بخند» ویژه میلاد امام علی(ع) به تهیه کنندگی سید احسان حسینی و اجرای عبدالله روا با میهمانانی مانند داریوش ارجمند، محمدرضا طهماسبی و گروه سرود ساقی کوثر میهمان مخاطبان بود.

داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون در این برنامه گفت: اولین رشته‌ای که خواندم تاریخ بود و شاگرد دکتر علی شریعتی بودم اسم امام علی(ع) دائم در تمام زندگی ما بوده است و اولین بار امیر یل پسرم وقتی می‌خواست بلند شود پدرم به او گفت بگو آقام علی و اولین حرفی که او زد آقام علی بود پیش از اینکه به من بابا بگوید.

وی ادامه داد: علی بن ابی طالب در زندگی و خانواده ما، فکر می‌کنم در زندگی همه ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد برای اینکه امام علی(ع) مرد خیلی بزرگی است و شما در نهج‌البلاغه اش می‌توانید جواب هر سوالی که دارید را بگیرید.

ارجمند عنوان کرد: اگر می‌خواهید قاضی، جنگجو، پدر، شوهر، حکمران، جهانشناس خوبی باشید باید از امام علی(ع) تاسی کنید.

بازیگر سریال ستایش درباره روز پدر گفت: هدیه من از فرزندانم سلامتی آنهاست و می‌خواهم مراقب خودشان باشند هدیه‌های خوبی از فرزندانم گرفتم. البته دختر‌ها بیشتر پدر‌ها را تحویل می‌گیرند و عصای دست پدر‌ها دختر‌ها هستند و پسر‌ها برای مردم هستند.

          

امتیاز شما