امروز سه شنبه  ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

«جام‌جم» به رسانه و انتخابات رسید/ شب جنجالی دیگر در راه است

مشاهده ۱۶۹
۱۴۰۲/۱۱/۰۲- ۱۱:۳۰

برنامه «جام‌جم» بعد از بررسی موضوع حق پخش مسابقات ورزشی این بار به سراغ رسانه و انتخابات رفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «جام‌جم» چند هفته‌ای است اتفاقات روز را مورد بررسی قرار می‌دهد؛ بعد از «یلدای تلویزیون» که بازتاب‌های گسترده‌ای داشت به سراغ موضوع بحران و خبر رفت.

صحبت‌های سردبیر ارشد خبرگزاری صداوسیما بسیاری از شائبه‌ها درباره مواجهه رسانه ملّی با بحران‌ها را برطرف کرد. هفته پس از آن موضوع حق پخش مسابقات ورزشی که سال‌ها درباره آن ابهاماتی را مطرح می‌کردند مورد بحث قرار گرفت.

حالا «جام‌جم» قصد دارد مناظره‌ای را برای موضوع مهم رسانه و انتخابات ترتیب دهد. از یک‌سو مهرداد خدیر فعال رسانه‌ای و تحلیلگر سیاسی که در کارنامه رسانه‌ای او می‌توان به عضویت در شورای سردبیری سایت عصر ایران، معا‌ون سردبیری روزنامه هم‌میهن و سردبیری هفته نامه امید اشاره کرد، قرار دارد و از سویی دیگر محمدصالح مفتاح دبیر ستاد انتخابات صداوسیما.

احتمالاً چند ابهام و شائبه مورد بحث قرار خواهد گرفت که یکی از آنها احتمالاً هزینه‌هایی است که این روزها مورد گمانه‌زنی فضای‌مجازی قرار گرفته چقدر 200 کانال تلویزیونی و چندین کانال تلوبیونی برای صداوسیما درآمد خواهد داشت و آنتنِ تبلیغاتی چقدر برای نامزدها هزینه داشته و از این بحث‌ها که در کنار مباحث مهمِ‌دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

برنامه تلویزیونی «جام‌جم» با رویکردی نقادانه به تهیه‌کنندگی مصطفی هیودی و با سردبیری و میزبانی سیداحمد موسوی صمدی هر دوشنبه حوالی ساعت 23:15 به صورت زنده روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

امتیاز شما