امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش سه سریال جدید از رادیو نمایش

مشاهده ۱۷۸
۱۴۰۲/۱۰/۳۰- ۱۲:۴۲

از امروز شنبه 30 دی ماه، پخش سه سریال جدید "دریایی‌ها"،"چوبینه" و"مصائب ذبیح" از رادیو نمایش آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در خلاصه داستان "دریایی‌ها" آمده است: کاپیتان رفعتی با گروه ناوی 86 به اولین اقیانوس پیمایی بزرگ ایران می رود. در این میان پدر او که از دریانوردان قدیمی است نگران است، از طرفی امیر که از پگاه خواستگاری کرده، منتظر جواب اوست، در حالیکه حمید و مریم با این ازدواج موافقند اما پگاه نظرش چیز دیگری است بالاخره حمید و گروه ناوی 86 به مقصدشان میرسند و ناممکن را ممکن می سازند.
این سریال رادیویی به نویسندگی سیمین بنایی، سردبیری شهلا دباغی، کارگردانی رامین پورایمان، تهیه کنندگی مهدی نمینی مقدم، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری علی حاجی نوروزی و با هنرمندی صفا آقاجانی، مونا صفی، مجید حمزه، بیوک میرزایی، بهادر ابراهیمی، محمدرضا قلمبر، شهریار حمزیان، مجتبی طباطبایی، احمد لشینی، حمید یزدانی  هر روز ساعت 23:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت 4:30 روز بعد تکرار آن است.

همچنین نمایش "مصائب ذبیح" به نویسندگی نرگس الهی و سردبیری شهلا دباغی درباره فردی به نام ذبیح است که پس از فوت پدرش مالک چهار دونگ از کارخانه آبمیوه سازی می‌شود اما طبق وصیتنامه پدر، او باید فقط افرادی را استخدام کند که سابقه دار بوده و چند نفر از جمله یک روانشناس تائید کند که آنان دیگر به سمت خلاف نمیروند. ذبیح از اینکه نمی تواند اختیار همه چیز را در دست داشته باشد ناراحت است، بخصوص آنکه از کودکی نسبت به پسرعمویش فریدون که اکنون شریکش است حسادت داشته و عقده‌های فروخفته ی نوجوانی و جوانیش هنوز پابرجاست و هرگز حاضر به رفتن پیش مشاور نشده، پس تصمیم می‌گیرد تا با کمک وکیل، وصیتنامه پدرش را بی اثر کند. او خارج از قوانین کارخانه سه نفر را استخدام میکند و همین افراد باعث دردسرهای زیادی برای ذبیح و کارخانه می‌شوند ..
این سریال رادیویی به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، کارگردانی مهرداد مهماندوست، افکتوری نرگس موسی پور، صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی محمد آقا محمدی، مجید حمزه، مجید سهرابی، شهریار حمزیان، حمید یزدانی، محمد شریفی مقدم، بهادر ابراهیمی، مهدی نمینی مقدم، فریبا طاهری، شمسی صادقی، مینو جبارزاده، شیرین سپه راد، ماندانا محسنی هر روز ساعت 2:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت 12:30 تکرار آن است.

و از روز شنبه 30 دی ماه، سرگذشت بهرام چوبینه در سریالی به همین نام از رادیو نمایش پخش می‌شود.
این نمایش‌نامه، بر مبنای تاریخ ایران و شرح سرگذشت «بهرام چوبینه» و تلاش وی برای به دست آوردن سلطنت به نگارش درآمده است. بهرام که همواره عاصی است و حکومت و سلطنت را بی‌دلیل حق خود می‌شمارد، قصد شورش علیه هرمز را دارد. اما هرمز به طرز مشکوکی می‌میرد و....
این سریال رادیویی  به نویسندگی و کارگردانی جواد پیشگر، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی فریبا متخصص، مجتبی طباطبایی، مجید حمزه،عبدالعلی کمالی،حمید یزدانی، مهدی طهماسبی، رامین پورایمان، ماکان رضایی پور، فریبا طاهری، شهریار حمزیان، بیوک میرزایی، کرامت رودساز، احمد لشینی، مهدی نمینی مقدم، سینا نیکوکار، محمد شریفی مقدم، عباس توفیقی، مهرداد مهماندوست، احمد هاشمی از 30 دی ماه هر روز ساعت 2 بامداد از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت 23:00 تکرار آن است.

امتیاز شما