امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

تشریح جزئیات تبلیغات تلویزیونی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در شبکه اترک

مشاهده ۱۴۲
۱۴۰۲/۱۰/۳۰- ۰۹:۱۵

مدیر کل صداوسیمای خراسان شمالی جزئیات نحوه ثبت نام تبلیغات تلویزیونی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر رضا واعظی ، مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی در گفتگوی ویژه خبری شبکه اترک ، گفت: با توجه به رویکرد عدالت گسترانه صداوسیما، سازو کاری تعبیه شد و در همین راستا، 200 کانال برای معرفی بهتر نامزدها و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در مردم ایجاد شد.

مدیرکل شبکه اترک، افزود: در صورت رعایت معیارها و استانداردهای مقرر شده در ستاد تبلیغات انتخابات، مجوز پخش به محتوای تولید شده 20 دقیقه ای نامزدها داده خواهد شد.

وی با اشاره به هزینه میلیاردی تبلیغاتی نامزدها در دوره‌های گذشته در فضاهای مرسوم گفت: در حوزه انتخابیه کمتر از ۲۴ کاندیدا، با عنایت به اینکه در هفت روز تبلیغات، فیلم تبلیغاتی هر نامزد ، سه بار در شبانه روز و مجموعا ۴۲۰ دقیقه فیلم پخش خواهد شد، هزینه هر دقیقه، کمتر از ۵۰ هزار تومان محاسبه شده که رقمی ناچیز است.

واعظی، خارج شدن از زیربار دِین حامیان سرمایه دار و همچنین استناد به این فیلم های تبلیغاتی برای مطالبات بعدی از نامزدها، را از دیگر مزایای این سازوکار تبلیغاتی تلویزیونی عنوان کرد. وی گفت: امکان تهیه محتوای تبلیغاتی نامزدها به صورت ائتلافی هم وجود دارد.

مدیرکل صداوسیمای استان بیان داشت: برای بهره مندی عادلانه نامزدها از تبلیغ در ساعت مختلف روز، سامانه هوشمند تعبیه شده است و نامزدهایی که تمایل دارند از این فرصت تبلیغات تلویزیونی استفاده کنند تا 30 دی ماه  به آدرس درگاه : em1402.ir  مراجعه کنند .

امتیاز شما