امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

افتتاح شبکه‌های انتخاباتی استان گلستان

مشاهده ۱۴۹
۱۴۰۲/۱۰/۲۶- ۱۲:۵۳

نشست خبری اصحاب رسانه استان در خصوص افتتاح شبکه‌های انتخاباتی استان گلستان در صداوسیمای گلستان با حضور مدیر کل صداوسیما و معاونین مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه با موضوع افزایش مشارکت مردم در میدان سرنوشت ساز انتخابات یازدهم اسفند که با حضور نمایندگان رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف در سالن جلسات صداوسیمای گلستان برگزار شد، مدیرکل صداوسیمای گلستان ضمن ابراز خرسندی از این نشست گفت: باشکوه برگزار کردن انتخابات وظیفه‌ای است که بر عهده همه ما مسئولان گذاشته شده و ما موظفیم فضا را به گونه‌ای آماده کنیم که شاهد حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی باشیم.

شکری نیا با بیان اینکه برای نخستین بار شبکه تلویزیونی ۲۴ ساعته برای همه حوزه‌های انتخاباتی در کشور راه اندازی می‌شود، گفت: سهم ما در گلستان راه اندازی۶ شبکه است.

وی ادامه افزود: ماهیت این شبکه‌ها فعلا انتخاباتی است و به هر کدام از نامزد‌های انتخاباتی ۲۰ دقیقه فرصت داده می‌شود تا خود و برنامه‌های خود را معرفی کنند.

مدیرکل صداوسیما اذعان داشت: این برنامه‌ها توسط خود نامزد‌های انتخاباتی تولید و در صدا وسیما پخش می‌شود و نام نویسی داوطلبان برای حضور در این برنامه از دیروز آغاز شده است.

شکری نیا اظهار داشت: کمیته تبلیغات، محتوای تولید شده را بازبینی می‌کند تا قوانین انتخابات را مراعات کرده باشند و این برنامه‌ها با کیفیت بالا منتشر می‌شود.

وی تاکید کرد: پوشش این شبکه‌ها ۸۵ درصد مخاطبان در استان گلستان را دربرمی‌گیرد و در تلاشیم پوشش را به ۹۰ درصد برسانیم و پخش هر محتوا در شبانه روز چند بار تکرار می‌شود.

مدیرکل صداوسیما ادامه داد: در تلاشیم تا شبکه تلوبیونی با نام مردمستان در گلستان راه اندازی کنیم و محتوای تولید شده دوباره بارگذاری شود و استفاده از ظرفیت فضای مجازی یکی از برنامه‌های‌های ماست و در تلاشیم در فضای مجازی همت کنیم تا علاوه بر تشویق مردم به انتخابات، نقد و نظر و دیدگاه‌های مختلف منتشر شود.

شکری نیا تصریح کرد: صداوسیما، هیچ نگاه منفی یا مثبت به نامزد‌های انتخاباتی ندارد و به همه آن‌ها که تایید صلاحیت می‌شوند به طور مساوی خدمات رسانه‌ای ارائه می‌کند و در رسانه استانی۴۰ برنامه انتخاباتی پیش بینی شده است.

مدیر کل صدا و سیما در پایان این نشست خبری که به عنوان عضو کمیته اطلاع رسانی سفر دوم رئیس جمهور هم بود، از همه خبرنگاران استان که در پوشش خوب این سفر نقش آفرینی کردند، قدردانی کرد.

تصاویر

امتیاز شما