امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

حال و هوای انتخاباتی معاونت خبر در بام بلند ایران

مشاهده ۹۰
۱۴۰۲/۱۰/۲۶- ۰۹:۳۹

معاونت خبر صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با تولید و پخش گزارش ها و بخش های مختلف خبری، حال و هوای انتخابات در نقاط مختلف استان را انعکاس می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت خبر صداوسیمای چهارمحال و بختیاری این روزها یکی از پرکارترین حوزه‌های تولید پیام در امر انتخابات است که به همت و تلاش شبانه روزی مدیران و همکاران این معاونت، بخش های ویژه و مختلف خبری از شهرستان‌های دوازده گانه استان و شهرها و روستاهای دورافتاده تهیه و از بخش های مختلف خبری و رادیویی شبکه جهان بین روی آنتن می روند.

«دیدگاه» عنوان تریبون آزاد انتخاباتی است که دغدغه‌های مردم و اهالی باصفای روستاهای مختلف استان را انعکاس می دهد و دیدگاه‌ها و خواسته‌های آنها را از نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌بیان می‌کند.

بخش «خاطرات انتخابات» هر روز دو خاطره از زیبایی‌های حضور پای صندوق های رأی سال های قبل را از زبان مردم، ناظران و اعضای هیئت های اجرایی روایت می‌کند.

«معرفی معتمدان هیئت های اجرایی انتخابات» یکی دیگر از تولیدات معاونت خبر است که در شهرستان‌های 12 گانه استان به صورت گزارش های مبسوط به شرح وظایف معتمدان محلی در شعبه‌های اخذ رأی می‌پردازد.

«تصویب شد» عنوان گزارشی است که نقش و جایگاه مجلس شورای اسلامی را بررسی و تبیین می‌کند.

در «انتخاب همدلی» هم خبرنگاران با حضور در جمع گرم خانواده‌ها، گزارش هایی در همین خصوص تهیه و آماده پخش می‌کنند.

«رأی اولی‌ها» هم عنوان یکی دیگر از گزارش های خبری است که به سراغ دانش آموزانی می رود که تصمیم دارند اولین بار در انتخابات شرکت کنند و از حس و حال آنها جویا می‌شود.

امتیاز شما