امروز جمعه  ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

شور و نشاط صبح گاهی با "صبح بخیر قومس"

مشاهده ۲۱۳
۱۴۰۲/۱۰/۱۷- ۱۷:۳۰

به منظور ایجاد شور و نشاط صبحگاهی و اطلاع رسانی به شنوندگان هم استانی، صدای استان سمنان برنامه ای را با عنوان "صبح بخیر قومس" تهیه و پخش می کند .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه کنندگی مریم بابایی و احترام امیدیان با هدف ایجاد شور و نشاط در ساعات آغازین کار و تلاش صبحگاهی و با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در زمینه‌های مسائل اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی هر روز هفته به جز جمعه به صورت زنده ساعت 7 صبح  به مدت یک ساعت از صدای استان سمنان پخش می‌شود.

آموزش حقوق شهروندی، تاثیر خود محوری دررفتارهای اجتماعی، ارتقای فرهنگ کار و تلاش، تشویق مخاطبان به ورزش و تحرک، لزوم استحکام پیوندهای اجتماعی در جامعه، تقویت فضایل اخلاقی در جامعه و تقویت بهداشت روانی و نشاط و شادابی خانواده‌ها موضوعاتی هستند که این برنامه به آن می‌پردازد.

" صبح بخیر قومس" که با گویندگی مازیار حاجعلیان و آزیتا آسودگان  پخش میشود دارای آیتم های متنوع و جذابی از قبیل:  پیامک و تلفن‌های مردمی، گزارش موضوعی از سطح شهر، اماکن ورزشی، بوستان‌ها، ارتباط با مسئولین استان، خبرهای ورزشی استان، سیب سلامت، هواشناسی، ایستگاه هنر و ... است.

امتیاز شما