امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

«چیزهای ساده» در شبکه چهار

مشاهده ۷۶۹
۱۴۰۲/۱۰/۱۷- ۱۳:۲۷

فیلم سینمایی «چیزهای ساده» با گویندگی 10 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سینمایی محصول فرانسه در سال 2023 قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی علیرضا باشکندی است. بابک اشکبوس، آرزو امیربدری، ژرژ پطرسی، حسین سرآبادانی، ابوالففضل شاه بهرامی، پریا شفیعیان، مرضیه صفی خانی، علی همت مومیوند، آزیتا یاراحمدی و علیرضا باشکندی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که وینسنت یک کارآفرین موفق و مشهور است. یک روز، خرابی ماشین در یک جاده کوهستانی به طور موقت سبک زندگی دیوانه وار او را مختل می‌کند.
فیلم درباره آدم هایی است که می خواهند از جامعه انسانی بگریزند اما در نهایت درمی یابند که انسان موجودی اجتماعی بوده و راهی جز زندگی در کنار انسان‌های دیگر ندارد و باید دید خودش به زندگی و همزیستی با دیگران را تغییر دهد. فیلم پیام و محتوای خود را از طریق طنزی جذاب منتقل می‌کند و همین آن را در عین حال به فیلمی سرگرم کننده و مفرح تبدیل کرده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی چهار سیما، برای مخاطبان پخش شود.

امتیاز شما