امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «ویکی هیسپان» روایت می‌شود:
در «ویکی هیسپان» روایت می‌شود:

خشونت بی سابقه شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها

مشاهده ۱۱۵
۱۴۰۲/۱۰/۰۹- ۱۳:۴۴
تعداد بازدید:115

برنامه «ویکی هیسپان» در این هفته به بررسی اقدامات خشونت‌آمیز و بی‌سابقه شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «ویکی هیسپان» این هفته به بررسی تلاش شهرک نشینان صهیونیست برای تصرف اراضی متعلق به فلسطینیان و بیرون کردن آنها از اراضی خود در کرانه باختری اختصاص دارد.

در این برنامه می‌بینیم در حالی که توجه جهان به  جنگ غزه متمرکز شده است، رژیم صهیونیستی سرکوب خود را در کرانه باختری تشدید کرده و حملات شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان افزایش یافته است. این سرکوب پیش از 7 اکتبر و عملیات طوفان الاقصی در اوج خود بود، اما از آن زمان بدتر شده است. گزارش ها حاکی است گله‌داران فلسطینی در مواجهه با خشونت شهرک نشینان که تهاجمی تر و شدیدتر می‌شود از محل های اسکان خود رانده می‌شوند.

برنامه «ویکی هیسپان»، محصول شبکه هیسپان تی وی است. این برنامه شنبه ساعت 22:00 از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و باز پخش آن یکشنبه 13:30، دوشنبه 5:30،13:30، سه شنبه19:30،10:00،3:00 و چهارشنبه ساعت 12:00 روی آنتن می رود.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک ‌https://www.hispantv.com/showprogram/wikihispan/804 این برنامه را در وب سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

 

 

امتیاز شما