امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

«طاهرشو» روایت سرشار از شادی در رادیو نمایش

مشاهده ۱۹۰
۱۴۰۲/۰۹/۲۸- ۱۲:۵۸

میرطاهر مظلومی هنرمند حرفه ای رادیو، تئاتر، سینما، دوبله و تلویزیون با برنامه « طاهر شو» لحظه‌های سرشار از شادی و اصالت را به رادیو نمایش می آورد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، میرطاهر مظلومی در این باره گفت: از این پس برنامه «طاهر شو» در فواصل متفاوتی از آنتن رادیو نمایش پخش می‌شود، این برنامه گفت و گو محور درباره آیین‌های اصیل گذشته ایرانی است که این بار به بهانه شب یلدا از رادیو نمایش پخش می‌شود.
وی افزود: در این برنامه تلاش داریم از حال و هوای مدرن فاصله بگیریم و در کنار مهمانان برنامه از گذشته ی پربار، معرفت، مهربانی و اخلاق بگوییم. تمرکز « طاهر شو» بیشتر بر رسم و رسومات اصیل ایرانی و تجربه‌های ارزنده بزرگان و پیشکسوتان است.
مظلومی درپایان گفت: امیدوارم در آینده، این برنامه علاوه بر رادیو از سیما نیز پخش شود تا بتوانیم مهمانی باشکوه و اصیل ایرانی را با مخاطبان فهیم رسانه شریک شویم.
«طاهرشو» با اجرای میرطاهر مظلومی، تهیه کنندگی نوید جولایی، نویسندگی روح الله نوری، صدابرداری جعفر جودتی، دستیاری فرشید صمدی پور و با حضور ابوالفضل پورعرب، حسین فرحبخش، بیوک میرزایی، عباس محبوب، رامین پورایمان، داریوش جهانگیری، شاهین آرین و نوازندگی محمد امینیان، سهیل امیرسلیمانی روز پنج شنبه سی ام آذر ماه ، ساعت 22:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

امتیاز شما