امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

افتتاح شعبه «مسافرخانه پدری» در شبکه سه

مشاهده ۲۵۴
۱۴۰۲/۰۹/۱۴- ۱۰:۰۳

فیلم سینمایی «مسافرخانه پدری» با گویندگی 23 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سینمایی در گونه کمدی و درام محصول اندونزی در سال 2023 قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی رزیتا یاراحمدی است. شیلا آژیر، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، شهراد بانکی، فاطمه برزویی، نگین سادات بنی عقیل، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، مونا خجسته، زویا خلیلی آذر، سمیه رهنمون، شیرین روستایی، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، محمد صادقیان، مرضیه صفی خانی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، نرگس فولادوند، حسن کاخی، نسرین کوچک خانی، علی منانی، علی منصوری راد، مهرتاش اسفندیار، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، بهمن‌هاشمی، علیرضا ناصحی، حسین نورعلی، آزیتا یاراحمدی و رزیتا یاراحمدی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که پدر یک خانواده فرصت کمی‌برای زندگی دارد. او در این مدت موفق می‌شود فرزندانش را با هم متحد و اشتباهات گذشته را جبران کند.
این فیلم درامی خانوادگی با موقعیت هایی کمیک و فضایی شاد و مفرح است. کارگردان در ایجاد تعادل بین صحنه‌های احساسی و دراماتیک و کمدی موفق در کل موفق عمل کرده است و در عین حال اثر به ارزش های خانوادگی و لزوم اعتماد و صمیمیت بین اعضای خانواده می‌پردازد و به این جهت نیز قابل توجه است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی سه، برای مخاطبان پخش شود.

امتیاز شما