امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

تاثیرگذاری بیشتر دستگاه‌های علمی و فرهنگی در راستای هم افزایی

مشاهده ۱۷۱
۱۴۰۲/۰۹/۰۹- ۱۰:۵۰

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های علمی و فرهنگی با هم افزایی بیشتر می توانند موثرتر عمل کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در نشست مدیران جهاد دانشگاهی استان با مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی بر هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی برای تاثیرگذاری بیشتر در جامعه تاکید شد.

مدیرکل صداو سیمای خراسان جنوبی در این دیدار گفت: اگر حوزه‌های فرهنگی مختلف در جامعه هم پوشانی داشته باشند شاهد اثر گذاری بیشتری موضوعات در جامعه خواهیم بود.

آینه دار با بیان این مطلب که باید به دنبال نشان دادن نقش واقعی دانشگاه‌ها که همان تولید است باشیم گفت: شبکه خاوران در زمینه معرفی ظرفیت ها و دستاوردهای علمی در استان آمادگی کامل دارد.

وی انعکاس کرسی‌های آزاد اندیشی و پایان نامه‌ها دانشگاهی با موضوعات جدید و نو را فرصت خیلی خوبی برای معرفی ظرفیت های علمی استان عنوان کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان هم در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات شبکه خاوران در انعکاس همایش ابن حسام خوسفی گفت: جهاد دانشگاهی در راستای رسالت اجتماعی خود تلاش می‌کند تا اقدامات و خدمات مناسب را به مردم استان ارائه کند که در زمینه معرفی این خدمات و اقدامات رسانه می تواند بازوی کمکی قوی باشد.

کاشی از برگزاری همایش چارقد در راستای معرفی مدل و لباس اسلامی ایرانی در آینده نزدیک در استان خبر داد و گفت: ذخیره سازی خون بند ناف، همکاری با پژوهشکده سرطان و حضور پزشکانی در این زمینه در مناطق محرم از اقدامات جهاد دانشگاهی استان است.

امتیاز شما