امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

از داشت های خوب یزد بیشتر بدانیم

مشاهده ۱۸۱
۱۴۰۲/۰۹/۰۸- ۱۳:۵۶

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای استان یزد دیدار و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، زارع زاده مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در دیدار با کریمی مدیرکل صدا و سیما ضمن تشکر از همکاری صدا و سیما با این سازمان بر ضرورت همکاری بیشتر و تولیدات رسانه ای در خصوص معرفی یزد تاکید کرد و گفت : ما در این سازمان به گردآوری موضوعات در خصوص یزد می‌پردازیم و نام کتاب را  " یزد را بشناسیم "  گذاشتیم که در 4 موضوع بررسی و پژوهش و گردآوری می‌شود. 

زارع زادعه گفت: این موضوعات شامل ضرب المثل های یزدی، اتفاقات و قصه‌های مربوط به اماکن و مردم یزد، افراد مهم یزد و شیوه زندگی یزدی‌ها است که می توان از این کتب با همکاری صدا و سیما تولید محتوایی ارزشمند انجام داد.

کریمی مدیرکل صدا و سیما ضمن خوش آمدگویی و تقدیر همکاری دوجانبه با صدا و سیما، در خصوص همکاری مستمر و نشسته‌های دوستانه با سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد تاکید کرد و هرگونه همکاری با این سازمان را اعلام نمود.

زارع زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری با هیئت همراه با باغبان منش قائم مقام، خردادمهر معاون سیما ، متالهی معاون فضای مجازی و محسن عباسی سرچشمه کارگردان دیدار کردند و در خصوص نحوه و چگونگی رونمایی از اثر فاخر مستند " وزیری " به گفتگو پرداختند. 

زارع زاده و هیئت همراه در پایان با حیاوی معاون صدا درباره همکاری‌های بیشتر درحوزه صدا دیدار و گفتگو کردند.

امتیاز شما