امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

روایت «صبح آن روز» در رادیو ایران

مشاهده ۱۲۷
۱۴۰۲/۰۹/۰۸- ۰۶:۳۵

همزمان با سالروز شهادت «مجید شهریاری» چهارشنبه هشتم آذر، ویژه برنامه «صبح آن روز» از رادیو ایران تقدیم می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در اولین دقایق شروع وقت کاری هشتمین روز آذرماه ۱۳۸۹، که همه اهالی خانواده دانشگاه شهید بهشتی امیدوارانه و به شوق اعتلای دانش و میهن اسلامی، به سوی دانشگاه روانه بودند، ناگهان ابتدا صدای انفجاری و سپس خبر شهادت دکتر «مجید شهریاری» خاطرها را پریشان نمود.

 مهدی زالزاده تهیه کننده ویژه برنامه «صبح آن روز» بیان کرد: حرکت مستمر دکتر «مجید شهریاری» برای پیشرفت کشور از ویژگی‌های برجسته این دانشمند شهید بودکه باید همواره الگوی جوانان کشور باشد.

 وی ادامه داد: کار جهادی و مداوم، اتکا به خود و توان داخلی، خودکفایی و تلاش برای استقلال و قطع رشته‌های وابستگی از دیگر درس هایی است که می توانیم از «شهید شهریاری» بیاموزیم. «شهید شهریاری» در کنار توانمندی برجسته علمی، یک شخصیت مذهبی بود و برجستگی این بعد از شخصیت او متاثر از توکلش به خدا و تمسکش به آموزه‌های اسلام بود.

و سرانجام این دانشمند فرزانه و استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی در هشتم آذر سال ۱۳۸۹ توسط عوامل رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 گفتنی است ویژه برنامه «صبح آن روز»  چهارشنبه 8 آذر به تهیه کنندگی مهدی زالزاده و اجرای مینا مولایی ساعت 13:30  از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما