امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

اهمیت افکار عمومی و عدالت رسانه ای در شبکه اترک

مشاهده ۱۲۰
۱۴۰۲/۰۹/۰۶- ۱۱:۳۳

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، بر اهمیت افکار عمومی و عدالت رسانه ای در صداوسیما تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر رضا واعظی، مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی در نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج به بسیجیان قهرمان  و عرض تسلیت ایّام فاطمیه، گفت: در چهار چوب سیاست های کلان رسانه ملّی، عدالت رسانه ای و افکار عمومی‌ برای صداوسیما بسیارمهم است. پیشنهاد کردیم جلسات مهمی‌ که اصولاً مسائل مربوط به مردم در آن تصمیم گیری می‌شود به صورت زنده از شبکه استانی اترک پخش شود.

وی افزود: با پوشش رسانه ای جلسات مردم نسبت به فعالیت های دستگاه‌های مختلف اطلاع بهتری داشته و بر اساس این معادله میزان اعتماد عمومی مردم را نسبت به دستگاههای اجرایی و حاکمیت افزایش بدهیم و انشاالله پیوند بین مردم و نظام را مستحکم تر کنیم.

دکتر محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی، از ابتکار دکتر واعظی، مدیرکل شبکه اترک در خصوص پخش زنده جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قدردانی کرد و گفت: امیدوارم تلاش های مدیران و شفاف سازی تصمیمات گرفته شده در این جلسات به آگاهی مردم از نحوه بودجه ریزی و تصمیمات کلان استان در حوزه‌های مختلف در راستای سیاست های اطلاع رسانی کمک کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

تصاویر

امتیاز شما