امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو یزد در سوگ بانوی بی نشان

مشاهده ۱۶۳
۱۴۰۲/۰۹/۰۵- ۱۱:۳۲

همزمان با دهه اول فاطمیه، رادیو یزد ویژه برنامه‌هایی را برای معرفی شخصیت والای حضرت زهرای مرضیه (س) و الگوسازی از زندگی وی برای شنوندگان پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «مثنوی آفتاب» یکشنبه پنجم آذر مصادف با دوازدهم جمادی الاولی از ساعت18:30الی 19:30با موضوع حیا و عفاف باحضور کارشناس مذهبی فاطمه باغستانی، در بخش‌های مختلف به ابعاد زندگی و شخصیت آن حضرت می‌پردازد.

از بخش های مختلف این برنامه می توان به گزارش، نمایش اخلاقی، کارشناس تلفنی ، تلفن و پیامک های مردمی اشاره کرد.

«مثنوی آفتاب» به تهیه کنندگی و نویسندگی نسرین وافی، گویندگی الهه دهقانپور و گزارشگری مژگان سازنده بطور زنده در شب شهادت حضرت فاطمه‏ (س) تقدیم شنوندگان رادیو یزد می‌شود.

همچنین ویژه برنامه «مرثیه مرضیه» در روز دوشنبه ششم آذر مصادف با سیزدهم جمادی الاولی به بررسی سیره عملی حضرت زهرا(س) در زندگی فردی و اجتماعی، حجاب و کرامت انسانی می‌پردازد.

مجله رادیویی «مرثیه مرضیه» نیز از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۰:۳۰ به مدت ۱۲۰دقیقه با بخشهای کارشناسی، نمایش، تلفن و پیامک های مردمی‌ به بررسی تاریخ و شخصیت و سیره حضرت زهرا(س) و شخصیت زن مسلمان می‌پردازد.

«مرثیه مرضیه» به تهیه کنندگی فاطمه دانایی و گویندگی ناهید از موج اف ام ردیف ۹۴ و ۱۰۷/۵ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۷۴۷ کیلوهرتز به طور زنده تقدیم شنوندگان می‌شود.

شنوندگان می‌توانند با شماره تلفن ۳۷۴۷ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳۷۴۷ با برنامه در ارتباط باشند.

امتیاز شما