امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس زنده همایش اقتدار بسیجیان یاسوج از قاب سیمای دنا و شبکه خبر

مشاهده ۱۸۸
۱۴۰۲/۰۹/۰۴- ۱۳:۰۴

همایش اقتدار بسیجیان با حضور فرمانده سپاه فتح و دیگر فرمانده‌هان ارشد نظامی استان و بسیجیان شهرستان بویراحمد در مصلی امام خمینی(ره) شهر یاسوج، از شبکه استانی دنا به صورت زنده پخش شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و همزمان با سراسر کشور، همایش بزرگ اقتدار بسیجیان بویراحمد با حضوررئیس اداره امور بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح کشور، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان سپاه فتح و قشرهای مختلف بسیج از صدا و سیمای استان به صورت زنده پخش شد.

در این مراسم که بخشی از آن از شبکه خبر پخش شد، سردار خرم دل با اشاره به اینکه بسیج پایان یافتنی نیست گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل بسیج به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی‌بود که از دوران دفاع مقدس تا به امروز درقالب ها و گروهای مختلف نقش آفرینی نمودند.

سردار اسداله بادفر رئیس اداره امور بسیج در ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور گفت: آوای تفکر بسیجی در جهان طنین انداز شده است و فرهنگ بسیجی سبب ایجاد گروه‌های مقاومت همچون حماس شد که اکنون استکبار را از پا درآورده‌اند.

بسیجیان شهرها و روستاهای استان کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم باشکوه ضمن لبیک گویی به رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم‌ کردند.

امتیاز شما