امروز دوشنبه  ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
برنامه اسپات‌لایت (Spotlight) شبکه پرس تی وی در گفتگو با "اسکات ریتر"
برنامه اسپات‌لایت (Spotlight) شبکه پرس تی وی در گفتگو با "اسکات ریتر"

ابعاد مختلف کارزار دروغ پراکنی رژیم اشغالگر قدس در بحبوحه جنگ غزه

مشاهده ۱۳۰
۱۴۰۲/۰۹/۰۴- ۰۶:۳۸
تعداد بازدید:130

افسر اطلاعاتی سابق نیروی دریایی آمریکا و همچنین بازرس سابق تسلیحاتی سازمان ملل متحد، به واکاوی ابعاد مختلف کارزار دروغ پراکنی رژیم اشغالگر قدس در بحبوحه جنگ غزه پرداخت.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، "اسکات ریتر" در این برنامه ضمن اشاره به این موضوع که عملیات هفتم اکتبر، واکنش مردم فلسطین به سال ها جنایات اسرائیل علیه این ملت بود و البته که مقاومت فلسطین در طی سال های اخیر به کرات توانسته رژیم اسرائیل و نهادهای نظامی و امنیتی آن را شکست دهد، افزود: توجه داشته باشیم که عملیات هفتم اکتبر به معنای واقعی کلمه اسرائیل را تحقیر کرد.

 وی افزود: البته که اسرائیلی‌ها در نتیجه حملات گسترده چند وقته اخیر خود به نوار غزه، نمودهای عینی از یک شکست اخلاقی را نیز برای خود رقم زده اند و بایستی جنگ غزه را بازتابی از یک شکست بزرگ اخلاقی برای اسرائیل و نمایان شدن چهره واقعی آن برای افکار عمومی‌بین المللی نیز در نظر گرفت.

 اسکات ریتر در ادامه یکی از دلایل اصلی این موضوع که صهیونیست ها در مدت اخیر متحمل شکست و ناکامی‌های بزرگ شده اند را این موضوع دانست که آن‌ها و متحدان غربیشان نمی توانند به کل، عرصه روایت ها را در بحبوحه جنگ غزه کنترل و مدیریت کنند.

 بازرس سابق تسلیحاتی سازمان ملل افزود: آن‌ها سال ها با پوشش رسانه‌های غربی هر آنچه را می خواستند علیه ملت فلسطین انجام می دادند اما اکنون چنین وضعیتی برقرار نیست. اکنون دروغ های اسرائیل خیلی زود افشا می‌شوند و این رژیم را بی آبرو‌تر می‌کنند.

 وی ادامه داد: در شرایط کنونی و در بحبوحه جنگ غزه به عینه می‌بینیم که اسرائیلی‌ها دیگر نمی توانند حقیقت را سرکوب کنند. این حقیقتا موضوع مهمی است. موضوعی که خود را در قالب حمایت‌های گستره افکار عمومی‌بین المللی از مقاومت و ملت فلسطین نشان داده و می دهد.

             

امتیاز شما