امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
از خبرگزاری تصویری ایران پرس؛
از خبرگزاری تصویری ایران پرس؛

توقیف کشتی اسرائیلی جنگ اقتصادی با صهیونیست‌ها

مشاهده ۱۶۲
۱۴۰۲/۰۸/۳۰- ۱۰:۲۷
تعداد بازدید:162

عضو ارشد شورای‌عالی سیاسی یمن گفت: عملیات توقیف کشتی اسرائیلی در دریای سرخ درچارچوب حمایت از مردم مظلوم فلسطین در غزه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «سلطان السامعی» عضو ارشد شورای‌عالی سیاسی یمن در صنعا درباره اهمیت و پیام توقیف کشتی اسرائیلی در دریای سرخ تصریح کرد: توقیف کشتی اسرائیلی با دستور سید عبدالملک الحوثی انجام شد و این توقیف درچارچوب جنگ اقتصادی با اسرائیل است.

وی با هشدار به رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم تاکید کرد: تا زمانی که جنگ غزه متوقف نشود، کشتی‌های دیگر اسرائیلی یا کشتی‌های وابسته به اسرائیل هنگام عبور از دریای‌سرخ توقیف می‌شوند. عضو ارشد شورای‌عالی سیاسی یمن گفت: توقیف کشتی اسرائیلی، کمترین وظیفه یمن درقبال برادران فلسطینی است و این اقدام، وظیفه دینی و ملی یمنی‌ها محسوب می‌شود.

«سلطان السامعی» خطاب به جهانیان اظهار کرد: پیام عملیات نیروهای مسلح یمن در توقیف کشتی اسرائیلی در دریای سرخ این است که یمنی‌ها صادق هستند و به آنچه که می‌گویند، به‌طور کامل عمل می‌کنند.

عضو ارشد شورای‌عالی سیاسی یمن همچنین گفت: اگر مسیری برای یمنی‌ها باز شود، مجاهدان یمنی و دیگر مجاهدان حاضرند خود را به فلسطین برسانند و این سرزمین را از اشغال رژیم صهیونیستی آزاد کنند.

وی با انتقاد از رژیم‌های مطیع در منطقه تصریح کرد: همه کشورهای اسلامی‌باید در کنار مردم مظلوم غزه بایستند که هر روز در برابر چشم جهانیان قتل‌عام می‌شوند.

امتیاز شما