امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

«جنگجویان فردا» به شبکه سه می‌رسند

مشاهده ۳۱۶
۱۴۰۲/۰۸/۲۸- ۱۳:۱۷

فیلم سینمایی «جنگجویان فردا» با گویندگی 20 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سینمایی در گونه ماجراجویی، اکشن و علمی تخیلی محصول هنگ کنگ در سال 2022 قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی امیر حکیمی است. شیلا آژیر، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، دانیال الیاسی، ناهید امیریان، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولائی، محمدرضا حسینیان، علی اصغر رضایی نیک، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، پریا شفیعیان، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، امیر منوچهری علی همت مومیوند و امیر حکیمی صداپیشه‌های این اثر ماجراجویی بوده اند.
خلاصه روایت این اثر از این قرار است که: چند نفر به سرقت یک طلا فروشی می‌روند. یک مامور مخفی پلیس و مادر یکی از اعضا در جریان سرقت کشته می‌شوند و فرزند آن مادر اقدام به انتقام‌گیری از تک تک اعضا می‌کند.

این اثر یک فیلم اکشن و علمی تخیلی پرخرج و بسیار خوش ساخت از سینمای چین است که داستانی مهیج و صحنه‌های اکشن بسیار جذابی دارد که جلوه‌های ویژه آن هم خوب از کار درآمده و هم مانند برخی دیگر فیلم های مشابه به حد افراط نیست که مخاطب را زده کند. فیلم در چین و هنگ کنگ پرفروش بوده و برنده 6 و نامزد 14 جایزه از جشنواره‌های مختلف شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی سه، برای مخاطبان پخش شود.

امتیاز شما