امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

درخشش رادیو ایران، در دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت»

مشاهده ۱۹۰
۱۴۰۲/۰۸/۲۸- ۱۲:۳۳

زهره سربازی، در دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» مقام دوم بخش «پادکست» را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» یکشنبه 27 آبان، با حضور مسئولان کشوری و استانی، و مهمانان داخلی و خارجی در مجتمع فرهنگی زیباکنار برگزار شد.

زهره سربازی، تهیه کننده برنامه «این یک تجربه است» از رادیو ایران، در در دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» مقام دوم بخش «پادکست» را دریافت کرد.

 «نقش زنان جهان اسلام در تمدن‌سازی و گفتمان سازی انقلاب اسلامی»، «زن، استحکام خانواده، جمعیت و ترویج سبک زندگی اسلامی»، «زن در رسانه‌های غربی، جایگاه زن در غرب و جهان اسلام» و «الگوی سوم زن مسلمان، افتخارآفرینی زنان مسلمان در میادین بین‌المللی» از محور‌های دومین جشنواره رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» بود که در بخش های مختلف برگزار شد.

 سه هزار و ۱۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» ارسال شد از مجموع آثار ارسال شده، هزار و ۵۰۰ اثر به مرحله نهایی داوری راه یافت.

 زهره سربازی تهیه کننده برنامه «این یک تجربه است» در گفت و گو با روابط عمومی رادیو ایران عنوان کرد: جایزه این برنامه برای گروه برنامه ساز و مدیر گروه همراه برنامه است و از مدیریت کاظم داداشی مدیر گروه جامعه سلامت تشکر کرد و اشاره کرد موفقیت این برنامه مرهون قلم و پژوهش شهاب شهرزاد است.

 شایان ذکر است «این یک تجربه است» از شنبه تا چهارشنبه، به تهیه کنندگی زهره سربازی، قلم شهاب شهرزاد و اجرای ایرانیاران رادیو ایران (زکیه کشکولیو فاطمه خاکی)  ساعت 20:15 از رادیو ایران تقدیم می‌شود.

امتیاز شما