امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه صبح‌گاهی ایران شنبه تا پنج‌شنبه از شبکه چهار

مشاهده ۳۵۶
۱۴۰۲/۰۸/۲۴- ۱۴:۱۱

«برنامه صبح‌گاهی ایران» هر روز از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه چهار «برنامه صبح‌گاهی ایران» را هر روز هفته از یک مرکز استانی با موضوعات علمی، فرهنگی، هنری و گردشگری با بسته ویژه و اختصاصی شبکه چهار و همکاری معاونت امور استان‌ها به صورت زنده به‌روی آنتن می‌برد.

شش مرکز استانی هر کدام در یک روز از هفته به طور مستقیم و با همکاری شبکه چهار برنامه‌ای تحت عنوان «برنامه صبحگاهی ایران»، دربرگیرنده موضوعات همان استان را از آنتن شبکه چهار پخش می‌کنند.

موضوعات این برنامه متناسب با مأموریت شبکه چهار و در حوزه‌های علمی، فرهنگی و هنری است و از شنبه تا پنجشنبه هر هفته پخش می‌شود.

شنبه‌ها مرکز استانی آذربایجان شرقی با برنامه «چای نبات»، یکشنبه‌ها مرکز استانی اصفهان با برنامه «صبحونه»، دوشنبه‌ها مرکز استانی خلیج فارس با برنامه «گاه‌گمن» و سه‌شنبه‌ها مرکز استانی خراسان رضوی با برنامه «صبح خراسانی» عناوین برنامه هستند.

این برنامه همچنین چهارشنبه‌ها مرکز استانی فارس با برنامه «صبح فارسی» و پنج‌شنبه‌ها مرکز استانی گلستان با برنامه «بامداد آفتابی» نیز روی آنتن می رود.

از موضوعات و بخش‌های «برنامه صبحگاهی ایران» می‌توان به معرفی و گفتگو با نخبگان و شخصیت‌های علمی، فرهنگی، هنری استان؛ مرور اخبار و رویدادهای روز؛ مروری بر دستآوردهای علمی، فرهنگی و هنری استان؛ معرفی اماکن و جاذبه‌های فرهنگی، هنری و گردشگری و نگاهی به آداب و رسوم و فرهنگ بومی و موسیقی محلی استان اشاره کرد.

«برنامه صبح‌گاهی ایران» از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۹ صبح به روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

امتیاز شما