امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

نمایش ظهور تا سقوط «بلک بری» از شبکه چهار

مشاهده ۲۷۷
۱۴۰۲/۰۸/۰۶- ۱۰:۲۹

فیلم سینمایی «بلک بری» با گویندگی 31 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  این سینمایی در گونه زندگینامه، کمدی و درام محصول 2023 کانادا قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.
مدیر دوبله این سینمایی امیر حکیمی است. شیلا آژیر، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، حسین بیگی، علی اصغر رضایی نیک، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، ابوالفضل شاه بهرامی، فاطمه شعشعانی، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، بهروز علی محمدی، پویا فهیمی، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی و امیر حکیمی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این فیلم داستان ظهور و سقوط گوشی‌های موبایل بلک‌بری و شکست این شرکت است.

فیلم نه تنها موضوع جالب توجهی دارد بلکه با نگاهی طنز و به شکلی هوشمندانه به این موضوع پرداخته و همین آن را به شدت به اثری در عین حال دیدنی و سرگرم کننده تبدیل کرده است. فیلم نامزد خرس طلایی جشنواره ی فیلم برلین بوده و علاوه بر آن برنده 2 و نامزد 7 جایزه ی دیگر هم شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه چهار، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی چهار سیما، برای مخاطبان پخش شود.

امتیاز شما