امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

مستند علمی «نوا: کیهان آشکار می‌کند» در شبکه چهار

مشاهده ۴۶۸
۱۴۰۲/۰۷/۲۲- ۱۲:۴۶

مستند «نوا: کیهان آشکار می‌کند» با گویندگی 19 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مستند شگفت انگیز در گونه مستند علمی محصول 2021 آمریکا، قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.
مدیر دوبله این مستند لادن سلطان پناه است. نسرین اسنجانی، بابک اشکبوس، آزاده اکبری، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، فریناز ثریا، ارسلان جولایی، فاطمه حدادی، مونا خجسته، اعظم سادات دلبری، شیرین روستایی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، علیرضا شایگان، فاطمه صبا، امیربهرام کاویانپور، نیما نکویی فرد و لادن سلطان پناه صداپیشه‌های این مستند بوده اند.
این مجموعه مستند به 4 موضوع مرتبط با اختر فیزیک و کیهان‌شناسی می‌پردازد و در هر قسمت طی مصاحبه با دانشمندان مختلف و ارائه تصاویر گرافیکی زیبا از جدید‌ترین یافته‌های علمی‌به موضوع پیشینه و آینده خورشید، سیاه‌چاله‌ها، حیات فراخورشیدی و پیدایش کیهان می‌پردازد.
این مجموعه مستند موضوعات مختلف مرتبط با اختر فیزیک و کیهان‌شناسی مانند پیشینه و آینده خورشید، سیاه‌چاله‌ها، حیات فراخورشیدی و پیدایش کیهان می‌پردازد و در هر قسمت طی مصاحبه با دانشمندان مختلف و ارائه تصاویر گرافیکی زیبا از جدید‌ترین یافته‌های علمی در این موضوعات پرده برمی دارد. مجموعه‌ای خوش‌ساخت و استاندارد از لحاظ روایت، تدوین و تصاویر که رویکردی کاملاً علمی دارد و اطلاعات بسیار جالبی از کیهان را در اختیار بیینده قرار می‌دهد.
شبکه‌ی چهار سیما، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

امتیاز شما