امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

«هفت اقلیم» تئاتر در جمعه‌های رادیو فرهنگ

مشاهده ۱۱۱
۱۴۰۲/۰۷/۱۲- ۰۹:۱۱

این‌مجله رادیویی که به تهیه کنندگی سیدهادی موسوی نژاد ساعت۱۶:۰۰ از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ پخش می‌شود بخش های مختلفی دارد که به موضوع هنرهای نمایشی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، گفتگو با ساسان قجر، دبیر دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم  پیرامون این‌ جشنواره یکی از بخش های برنامه« هفت اقلیم» است.  دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم  از ۱۷ تا ۲۰ مهر در زنجان برگزار می‌شود.  همچنین در این برنامه ضمن گفتگو با دکتر کاظم نظری مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی به بهانه اختتامیه جشنواره آیینی سنتی درباره تاسیس مرکز تئاتر ایرانی در تالار سنگلج تهران و فعالیت های این مرکز اطلاع رسانی می‌شود. مروری بر اخبار تئاتر و نمایش کشور و بررسی وضعیت تئاتر استان کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با سیدرضا رفیعی رییس انجمن هنرهای نمایشی این استان و امین درخشان مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد به بهانه برگزاری جشنواره تئاتر این استان از دیگر بخش های این برنامه است.

در بخشی از هفت اقلیم این جمعه، با دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند رضا زنده‌دل (شهردار لاهیجان) که از ۱۹ تا ۲۲ مهر ۱۴۲«۰۲، برگزار خواهد شد گفتگو می‌شود. «هفت اقلیم» جمعه‌ها را به تهیه کنندگی سیدهادی موسوی نژاد، گویندگی« جلالیان» و اجرای کارشناسی «امین خرمی» از رادیو فرهنگ را روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز و موج ای ام ردیف۵۸۵ کیلوهرتز بشنوید.

امتیاز شما